Drømmer!

Nutte87

Forumet er livet
Desemberskatter 2016
Her kan man dele drømmene sine om man vil :) man drømmer jo rimelig mye på denne tiden og rare drømmer :p

Jeg drømte i natt at jeg fikk ei lita velskapt jente ❤ og jeg hadde så hastverk med å lage en fødetråd og poste det her inne :p

I natt drømte jeg det var et gjenferd i huset vår, han hadde ikke ben men han skremte oss hele tiden. Jeg var livredd og tok litt tid før jeg forstod at det var et mareritt...
Altså ingen baby drøm på meg i natt :/

I natt drømte jeg det var et gjenferd i huset vår, han hadde ikke ben men han skremte oss hele tiden. Jeg var livredd og tok litt tid før jeg forstod at det var et mareritt...
Altså ingen baby drøm på meg i natt :/
Uff da!

Jeg hadde mareritt i natt.. Det var skikkelig creepy, men skjedde egentlig ikke noe spesielt før jeg våknet :p Det var to småjenter (ca 8-9 år) som åpnet låste dører som om dem ikke var låst, og bare lo og lo med en ekkel latter. Dem kom inn i leiligheten, og begynte å leke, og sto bare å stirret på meg :(

Drømte her en natt at det ble seteleie fødsel på meg med KS fordi hun "satt fast" i det jeg prøvde å presse henne ut x) dagen etter fikk vi vite at hun nå ligg med hodet ned hehe

Drømte i natt at jeg kræsja og ble slengt ut av bilen! La å skreik "bebin min" i helt panikk pga redsel å ha skadet henne. Våknet helt utslitt og i full panikk! Da var det godt med samboeren som la seg rundt meg ❤

Drømte at fødselen startet inatt i uke 30. Jeg var våken og surret litt inatt og satt på do i en evighet med vondt i magen så det som fikk meg på tanken...
Så når jeg sovnet så drømte jeg selvfølgelig at de vondtene førte til fødsel. Så måtte jeg plutselig legges i narkose for å få ut morkaka, og operasjonen skulle skje på kontoret til legen på en låve, ikke på ett ordentlig operasjonsrom...
Og når morkaka tydeligvis var fjernet, så reiste jeg hjem uten baby, så mistet visst babyen.... :(

Helt ville drømmer i natt. Jeg har flydd fly og helikopter. Blitt jaget av en kjempe edderkopp og spilt pokemon.
:P

Jeg drømte at jeg hadde en utrøstelig baby :(

Back
Topp