Drømmer

Firstimemother

Forelsket i forumet
Er det bare meg eller handler drømmene kun om gravitet i det sist? Hehe nesten som man ikke slipper unna til og med når man sover

Jeg drømmer veldig mye om det også. I natt drømte jeg at jeg beg å blø masse. Helt forferdelig, våknet i helt panikk. Alt virker som vanlig, så prøver trøste meg med at alt er bra. Og at det bare var et mareritt.. Er det vanlig å drømme sånt?

Jeg drømte også at jeg begynte å blø natt til i går. Skikkelig masse, sykt ekkelt. Natta før der drømte jeg at vennene våre prøvde å presse ut av oss at vi var gravid men vi ville ikke si noe siden det var så tidlig :P
Det er nok veldig normalt å drømme slik, dette er jo bekymringer vi går og tenker mye på om dagene og da er det ikke rart de dukker opp i en eller annen form i drømmeland. :)

Her drømte jeg også om blødning i natt, og da jeg våknet var jeg sikker på at jeg hadde mistet. Det er vel frykten og bevisste/ ubevisste tanker vi har rundt graviditeten som kommer fram i drømmene. Jeg er glad jeg ikke har en tendens til å være sanndrømt :)

Drømmer ikke så mye om graviditet nå, men drømmer generelt masse. Om mat spesielt :rolleyes:

Jeg drømte at min mann var 35 måneder gravid i natt og jeg var kjempesur da jeg bare var 6 uker.. hahahhaa

Jeg drømmer veldig mye om det også. I natt drømte jeg at jeg beg å blø masse. Helt forferdelig, våknet i helt panikk. Alt virker som vanlig, så prøver trøste meg med at alt er bra. Og at det bare var et mareritt.. Er det vanlig å drømme sånt?

Jeg får også sånne skumle drømmer. Heldigvis så er det bare drøm

Jeg drømte at jeg begynte og bli her om dagen, og dagen etter det drømte jeg at jeg fikk mensen til vanlig tid selv om jeg var gravid. Og da ble jeg kjempe redd og husker jeg spurte mamma i drømmen om det var vanlig og få mensen når man var gravid. :p

Back
Topp