Drømmer

Strikke_mor

Blir kjent med forumet
Sliter så med tankene mine nå. Jeg er gravid 7+2 i dag men har ikke sovet særlig i natt. Får ikke drømmen ut av hodet.
Jeg skal på tidlig ul til torsdag siden vi egentlig skulle bli gravide via ivf. Jeg ble operert for endometriose i november og skulle starte på hormonbehandling den 7 januar, men fant ut at jeg var gravid samme dag.
Så til drømmen
Jeg er på tidlig ul og får beskjed om at jeg allerede var gravid når de fjernet endometriose i november men da fjernet fosteret også slik som jeg tolket legen, legen vil da ikke si om de satte fosteret tilbake eller om det var to foster og de ikke oppdaget det andre, for jeg hadde jo blødning i desember som var så rar. Jeg ønsker at legen skal si noe om hvor langt jeg er på vei, og at alt er bra og den lever.
Da våker jeg før legen får sakt noe mer. Såååå er jo mer engstelig nå :-( hvordan tolker jeg denne drømmen??
Andre som drømmer slik?

Jeg drømte før jul at storebroren min (han er død) kom å sa at jeg måtte ta en digitaltest for han skulle vise meg noe. Jeg tok testen og testen viste 14 uker. Jeg spurte han hva dette betydde, og det eneste jeg husker er at han smilte. Jeg tok test 2. Januar, og den var kjempe positiv. Jeg har jo mistet 5 ganger like etter forventet mens, men er gravid enda :-) nesten så jeg tror han kom i drømmen for å si at det vil gå bra denne gangen. I tillegg skal jeg jo på ul hver uke frem til uke 14 :-)

Vet ikke helt hvordan man skal tolke disse drømmene jeg.

Jeg drømte i natt at mamma insisterte på å være med fødselen, og at hun nok babyen min rett etter fødselen uten at jeg fikk holde den - så rammet hun inn babyen og hang den opp på veggen. Mamma trodde bare at hun gjorde meg en tjeneste, og skjønte ikke hvorfor jeg var fortvilet. Hadde en grusom følelse da jeg våknet opp! Vet ikke helt hvordan jeg skal tolke den :) :)

Back
Topp