Drømmer

I natt drømte jeg at vi fikk ei lita jente, og det er første gang jeg har drømt om svangerskap/fødsel/baby siden jeg fant ut at jeg er gravid. Med eldstemann drømte jeg at jeg fikk gutt, og før jeg mistet i MA drømte jeg at vi fikk ei jente. Spennende å se om det stemmer, for har ikke noe følelse på hverken det ene eller andre denne gang.

Flere som har drømt om babyen?

Har hatt et par drømmer om at jeg har hatt SA, og forrige uke drømte jeg at man kunne tisse på en pinne som ble rosa om du ventet jente og blå om du ventet gutt :p

Jeg drømmer om jente.. men det kan jo ha noe med at vi ønsker oss jente :p jeg har to gutter fra før og han har både gutt og jente . :p

Jeg drømte at ungen min var så stygg at jeg ikke fikk døpe den i kirka :p ingen ville se på babyen så jeg måtte ta den med meg på pirbadet å duppe den i bassenget :p

Ei natt drømte jeg at vi fikk tvillinger,en av hver!:) natta etter drømte jeg at vi fikk en gutt og at mannen ikke rakk fødselen og at jeg fødte hjemme i senga vår.

Har hatt et par drømmer om at jeg har hatt SA, og for
rige uke drømte jeg at man kunne tisse på en pinne som ble rosa om du ventet jente og blå om du ventet gutt :p
Det finnes en sånn dings som du vha urin kan " finne ut" om du venter jente eller gutt ( rosa= jente, blå = gutt) testen er vel uke sikker og jeg vet ikke hvor ofte den gir rett resultat, Sikkert 50/50

Hehe hvis den påberoper seg 50% sikkerhet så er det en genial oppfinnelse!
Hehe jeg sier det (50/50), den påberoper seg sikkert høyere prosent for å ta rett, men er skeptisk
Hehe hvis den påberoper seg 50% sikkerhet så er det en genial oppfinnelse!
hehe jeg som sier det at den er 50/50, den påberoper seg sikkert høyere prosent for å ta rett.
Gendermaker, på angelsounds så kan du sjekke ut selv :) om du er interessert da

Inatt drømte jeg og for første gang om babyen, drømte at vi så en liten tisselur på ul og at frøkna mi begynte hylgrine :-D

Hehe jeg sier det (50/50), den påberoper seg sikkert høyere prosent for å ta rett, men er skeptisk

hehe jeg som sier det at den er 50/50, den påberoper seg sikkert høyere prosent for å ta rett.
Gendermaker, på angelsounds så kan du sjekke ut selv :) om du er interessert da
Haha måtte jo kjøpe den dingsen, kjøpte på ebay da, billigere der. Hehe og d beste av alt *ler* får full refund om den tar feil *hihihi*

50% sjangs for pengene tilbake ;)

Drømte at jeg måtte amme jentebabyen min som ikke kunne suge ordentlig. Var det som skjedde med min første, var forferdelig vondt. Så et par netter har jeg drømt om blod.. Får ikke håpe det er noe i dette..

Drømte i natt at jeg hadde en jentebaby på armen :)

Venninna mi har drømt to ganger at jeg har fått jente. Det samme har svigermor, to drømmer og jente :P

Det finnes en sånn dings som du vha urin kan " finne ut" om du venter jente eller gutt ( rosa= jente, blå = gutt) testen er vel uke sikker og jeg vet ikke hvor ofte den gir rett resultat, Sikkert 50/50

Jeg prøvde den sist. Var umulig å tyde fargen
Var hverken blå eller rosa

Back
Topp