Drømmer..... :)

Kaas!

Flørter med forumet
Jeg drømmer så utrolig mye rart for tida. Og jeg husker hver eneste del av drømmen. Sånn har jeg vært i tidligere svangerskap også. Fler som drømmer mye som gravid? :)

Jeg drømmer så utrolig mye rart for tida. Og jeg husker hver eneste del av drømmen. Sånn har jeg vært i tidligere svangerskap også. Fler som drømmer mye som gravid? :)
Ja jeg drømmer også utrolig mye rart..gjorde det forrige gang også :)

Jepp, drømmer helt ville drømmer omtrent hver natt. Og har gjort deg siden bare noen dager etter eggløsning :) For min del er det helt klart et symptom, har drømt mye hver gang jeg har blitt gravid :p

Drømmene ja, er helt overrasket når jeg våkner om morgenen over at det går an å ha så sinnssyke drømmer :p

Godt å høre at det ikke bare er jeg som holder på å bli smårar har så mye rare drømmer at det jo ikke er rart jeg er utslitt når jeg våkner

Jeg har også drømt sykt mye rart i det siste. Jeg drømmer en del ellers også, men nå er det ekstremt.

Haha, jeg trodde jeg var den eneste. I de to andre graviditetene har jeg drømt så mye rart, og husket det helt klart etterpå. Har ikke kommet denne gangen enda, sikkert litt for tidlig. Tipper det kommer om 1-2 uker.

Så det er flere av oss ;) jeg drømmer også veldig mye rart om nettene og våkner litt fortumlet hver morgen.. Merkelig at det er slik :)

Ja, drømmer helt sinnsykt!

Jeg har alltid hatt sære drømmer som jeg husker etterpå, og det har jeg nå også :) Men jeg (tror) jeg har sluttet å gå i søvne :p

Back
Topp