Lillingen Forelsket i forumet 25 Jun 2015 #1 Flere som har sinnsykt merkelige drømmer for tiden? Virker som trøttheten forsvant like fort som den kom. Nå sliter jeg med å få sove kjipt siden jeg skal på nattevakt og rett på dagvakt :-(
Flere som har sinnsykt merkelige drømmer for tiden? Virker som trøttheten forsvant like fort som den kom. Nå sliter jeg med å få sove kjipt siden jeg skal på nattevakt og rett på dagvakt :-(
Lillingen Forelsket i forumet 25 Jun 2015 #3 Tror jeg skal strikke hele natta siden jeg må være våken
Rosa89 Rosa89 26 Jun 2015 #4 Eg sliter litt med at eg har mer energi en på lenge eg Må tvinge meg selv til og legge meg.. Men tenker trøttheten kommer snart
Eg sliter litt med at eg har mer energi en på lenge eg Må tvinge meg selv til og legge meg.. Men tenker trøttheten kommer snart
Junibarn84 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Marsboerne VIP Julimammaer 2016 Junibarna 2019 26 Jun 2015 #5 Huff ja, hadde en helt forferdelig drøm i natt
Lykkeønske Forelsket i forumet 28 Jun 2015 #6 Drømmer om styrtblødning hver natt - håper det gir seg snart!!!
S Seawave Elsker forumet 29 Jun 2015 #7 Har litt av dem, men ikke så mye enda. Men husker jeg hadde sinnsykt med det i forige svangerskap! Noe helt enormt noe, og så sinnsykt merkelige!
Har litt av dem, men ikke så mye enda. Men husker jeg hadde sinnsykt med det i forige svangerskap! Noe helt enormt noe, og så sinnsykt merkelige!