Drømmer

Gullskatten<3

Glad i forumet
Marshmallows2021
Hei. Er det andre som drømmer mye når de er gravide? Har egentlig alltid drømt masse!! Men har vært mye om babyen i det siste.. Inatt drømte jeg at jeg var på andre trilletur med babyen når den var 1 mnd gammel og at den var allerede vokst ut av bagdelen!! Babyen var på str. Med en femåring.. Håper jeg får litt lenger Babytid enn en mnd:p hehehe

Ja. Drømte mye. Og følte det hadde skjedd når jeg våkna. Så om jeg drømte mannen min var utro, var det så virkelig at jeg var sur og snakka ikke med han på en hel dag. Før jeg forsto det hele var en drøm.

Alle drømmene var virkelig virkelige. Skummelt :p

Jeg har alltid hatt rare drømmer, men nå er det helt ekstremt. Egentlig har jeg lite hyggelige drømmer og de er langt ifra morsomme. Men jeg skjønner jo hvorfor jeg er så trøtt med alle de drømmene jeg har som bare er om grusomme ting... men det gir seg heldigvis igjen :P

Ja. Drømte mye. Og følte det hadde skjedd når jeg våkna. Så om jeg drømte mannen min var utro, var det så virkelig at jeg var sur og snakka ikke med han på en hel dag. Før jeg forsto det hele var en drøm.

Alle drømmene var virkelig virkelige. Skummelt :p

Noe lignende drømte jeg i starten av svangerskapet også!! Før jeg visste at jeg var gravid!! Kanskje det var på grunn av hormoner at jeg var så sinna når jeg våkna:p

Jeg drømte egentlig mer i prøveperioden enn som gravid. Husker spesielt to drømmer. Drømte en gang at jeg hadde født en baby. Den var biiitteliten, men helt frisk osv, var som en dukke som kunne ligge i handa mi. Måtte gjemme den mellom noen blanker i et skur eller noe, husker ikke hvorfor. Den andre drømmen var helt herlig, og veldig "ekte". Føltes ekte, og alt var helt sannsynlig og virkelighetsnært. Jeg sov i senga mi, og hadde en rosa liten jentebaby i en babyseng ved siden av min. Hun våknet, og jeg hentet henne over i min seng. Det hele var liksom veldig idyllisk, rolig og kjærlig. Egentlig ganske langt fra slik det ble i virkeligheten, men jeg følte nesten at det var som et varsel, for det var rett før jeg ble gravid, og jeg fikk jo en liten jente. :)

Jeg drømte egentlig mer i prøveperioden enn som gravid. Husker spesielt to drømmer. Drømte en gang at jeg hadde født en baby. Den var biiitteliten, men helt frisk osv, var som en dukke som kunne ligge i handa mi. Måtte gjemme den mellom noen blanker i et skur eller noe, husker ikke hvorfor. Den andre drømmen var helt herlig, og veldig "ekte". Føltes ekte, og alt var helt sannsynlig og virkelighetsnært. Jeg sov i senga mi, og hadde en rosa liten jentebaby i en babyseng ved siden av min. Hun våknet, og jeg hentet henne over i min seng. Det hele var liksom veldig idyllisk, rolig og kjærlig. Egentlig ganske langt fra slik det ble i virkeligheten, men jeg følte nesten at det var som et varsel, for det var rett før jeg ble gravid, og jeg fikk jo en liten jente. :)

Oi!! Ja da må det jo være noe sannhet i drømmene;)

Nei, jeg sov lite og dårlig, så det rakk jeg nok ikke :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Ja, drømmer veldig mye..! Mye ekkelt og.. Vet ikke om jeg vil fortelle så mye om drømmen i natt, annet enn at jeg drømte at jeg kastet opp bendelorm :p

Drømmer støtt og stadig at jeg føder alene på badet. Har nesten vurdert å legge inn en klype eller hyssing og skarp kniv til navlestrengen bare for å ha det tilgjengelig :-P

Hugsa eg drømte mykje i begge svangerskapa mine. Ofte gjekk draumane ut på at me fekk ut heilt andre ting enn menneskebarn ved fødselen. Hugsa eg drømte at eg fødde ei svær, grøn firfisle, og egentleg syns eg den var ganske ekkel, men det var jo barnet mitt, så eg måtte jo vera glad i den;)
Fødte også kattungar;)

Drømte utrolig mye i svangerskapet, trodde jeg drømte mye fra før men det fant jeg ut at jeg ikke gjorde :P var helt rare drømmer som virket så virkelige, kunne snakke med samboer dagen etterpå og spørre hvorfor han gjorde sånn å sånn, han så alltid rart på meg og sa at det hadde jo aldri skjedd :p hehe..

Back
Topp