Drømmer

HLVN

Glad i forumet
Novemberskattene 2014 <3
Jeg har i de siste ukene drømt så mye snålt/sykt at jeg føler meg sliten etter å ha sovet:p er ikke snakk om bare en drøm.. neida, gjerne 2-3 iløpet av en natt..

Flere som har helt syke drømmer for tia?:D

Drømmer hele tiden jeg ogås, og gjerne mer "realisitisk" enn jeg pleier. Drømmer om kjente steder, personer jeg kjenner o.l. Selvom historiene tar morsomme og rare vendinger til tider ;) Griner også en del i søvne, over rare ting som jeg synes, i drømmeland, er fryktelig trist.

Jupp og noen er t.o.m flaut å tenke på at man kan ha drømt noe så dumt o_O

Jeg har også våkna av at jeg gråter i drømmen men også på ordentlig.. veldig spesielt:p

Her har det endelig begynt å roa sæ litt ned der drømman, heldigvis. Så nattesøvn e blitt bedre, første dagen utn dupp i dag :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Drømmer rare drømmer hver natt nå for tiden... Mye om baby også... :-)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Her har det vært merkelige drømmer siden befruktningen. haha

Her en natt skulle jeg kjøpe meg nye briller og damen hos optikerforretningen ble til en to meter høy sirene som skulle ha meg med i hungergames.

Fortvilet leter jeg rundt etter milkshake for det er det eneste som kan få henne normal igjen. Jada!

Her har det vært merkelige drømmer siden befruktningen. haha

Her en natt skulle jeg kjøpe meg nye briller og damen hos optikerforretningen ble til en to meter høy sirene som skulle ha meg med i hungergames.

Fortvilet leter jeg rundt etter milkshake for det er det eneste som kan få henne normal igjen. Jada!

Hahah..fantastisk:D

Wææ, i natt drømte jeg noe fælt! Hadde fått vite at vi skulle få en gutt i uke 35 ca på en ul, men 37+3 fant de ut at han var død :( håper jeg ikke er sanndrømt, men tror gjerne jeg får en gutt ja ;)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Å drømte noe fælt i natt og! At jeg tok en røyk, og fikk vite etter at jeg hadde tatt den at jeg hadde nå fått kreft! Og så måtte jeg velge mellom å ta abort eller dø fordi jeg måtte ha cellegift! Forferdelig!!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg drømte at noen jeg kjente hadde født en unge på 8500g :D Det verste var at drømmen var så virkelig at når jeg våknet begynte jeg å kike på facebook etter denne gigant babyen, men fant ingenting, så fant ut at det var en drøm:p

Ja det er sykt hva jeg drømmer for tiden! Helt absurd :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp