Drømmer

FruLesehest

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
I natt har jeg hatt det særdeles travelt. Først var jeg på et julebord der de ikke hadde nok mat til alle gjestene. Jeg fikk ikke mat, men spiste meg mett på kake også drakk jeg meg full på sprit.

Sååå var jeg plutselig en prinsesse som ble kidnappet og du salige for et styr for å bli fri å komme tilbake til slottet...

Helt utslitt når jeg våknet.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Hehe fantasien løper løpsk her og om nettene :-P

Sent from my iPad using BV Forum

Ja, skal si det er underholdning på topp nivå. Våkner ganske ofte pga bekkenløsning så blir til tider liggende å le midt i natten...

Ja, skal si det er underholdning på topp nivå. Våkner ganske ofte pga bekkenløsning så blir til tider liggende å le midt i natten...
Det er sånn jeg holder på og:-P noen ganger jeg har lyst til å vekke mannen bare for å fortelle hva jeg har drømt, men da blir han vel grinete :-P

Sent from my iPad using BV Forum

Hehe ja det spørs om det er lurt. Tror en sånn drømmedagbok for gravide kunne blitt bra. I alle mye galskap ute og går.

Har før av reddet verden fra angrep fra en annen planet og vært på jordas undergang...

I drømmen min inatt døde samboeren min, for så å våkne opp igjen 3 dager senere. Men da var jeg så muggen og hadde kjøpt meg en ilder at han fikk ikke flytte hjem igjen xD

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Haha nå ler jeg høyt! Stakkar samboer.. byttet ut med en ilder.

Back
Topp