Drømmer

Mimi87

Elsker forumet
Herregud da!! Haha er helt forferdelige drømmer hee. I natt drømte jeg at de skulle teste meg for hvor langt jeg var på vei. Ved å stikke noe opp til livmorshalsen og så tror jeg de hadde noe på hodet mitt. Da konkluderte de selvfølgelig med at jeg ikke var i nærheten av så langt på vei som jeg var. Når jeg forklarte de at jeg var 99% sikker på når eggløsning fant sted så sa de at de måtte foreta en utskrapning fordi barnet var da dødt. Herregud altså. Får jo ikke akkuratt sove etter slike drømmer:S

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har også hatt syke drømmer, men den som var mest trist var at forloveden bare dro. Men han forsikret meg om at han ikke kom til å dra fra meg når jeg våknet.
Vi er vel alle i bevist tilstand og i underbevisstheten redde for at de vi elsker skal forsvinne. Vi får være glad for at det er drømmer.


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Uff, hørtest helt forferdelig ut! :( Heldigvis bare en drøm! :) Har enda ikke hatt noen rare drømmer :)
 
Heldigvis bare en drøm :) Men grusomt når drømmene blir så forferdelig virkelig at man ikke vet om det er ekte eller ikke når man våkner.

Har ikke hatt noen rare drømmer ennå. Men da jeg gikk med mi første så drømte jeg at noen fortalte meg inne i ei gråtte at jeg ventet en jente. Noen uker senere drømte jeg at jeg skulle få en gutt..
Jeg har i dag ei jente på snart 4 å en gutt på snart 2 :P Så veldig spent på om jeg får noe " beskjed " i drømmene mine denne gangen om hva jeg venter.. hehe
 
Heldigvis bare en drøm :) Men grusomt når drømmene blir så forferdelig virkelig at man ikke vet om det er ekte eller ikke når man våkner.

Har ikke hatt noen rare drømmer ennå. Men da jeg gikk med mi første så drømte jeg at noen fortalte meg inne i ei gråtte at jeg ventet en jente. Noen uker senere drømte jeg at jeg skulle få en gutt..
Jeg har i dag ei jente på snart 4 å en gutt på snart 2 :P Så veldig spent på om jeg får noe " beskjed " i drømmene mine denne gangen om hva jeg venter.. hehe

Oiii,den var spesiell :-) sanndrømt du da ;-)
Blir veldig spennende for deg fremover :-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
 
Oiii,den var spesiell :-) sanndrømt du da ;-)
Blir veldig spennende for deg fremover :-)

Sent from my GT-N7100 using BV Forum mobile app
Synes også det var litt spesielt. Men samtidig litt morsomt også. Var veldig tidlig jeg drømte det også så går bare å venter :-p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
 
Synes også det var litt spesielt. Men samtidig litt morsomt også. Var veldig tidlig jeg drømte det også så går bare å venter :p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Kult igrunn spør du meg :):happy119

Du får oppdatere så fort du drømmer da :D
 
Har hørt det er mange som får beskjed om hvilket kjønn de får i drømmeland:P blir spennende om du får beskjed denne gangen og da:):) håper litt jeg får det. Har ingen følelse. Virker som mange får det:/ utrolig fint å høre så mange gode og betryggende ord fra dere jenter;) drømmene mine er rare for tiden, men denne var gale hehe:P

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Har og masse rare drømmer. Natt til i går måtte jeg evakuere masse mennesker pga storm. :/

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Back
Topp