Drømmer

Astra87

Forelsket i forumet
Jeg sover så mye for tiden, og har helt ville drømmer! Nesten så jeg vurderer å lage ei bok, hehe. Det verste at de fleste inneholder måter jeg har blitt gravid på. Ei natt var det en som gjorde meg gravid med en laserstråle, på ettermiddagsduppen i dag drømte jeg at jeg ble voldtatt av en kenguru!!!!:eek: Skjønner ikke hvor det kommer fra! De blir bare verre og verre, så gudene vet hvor det skal ende :p Flere som har en veldig innholdsrik natt?
 
Jeg drømmer veldig mye rart! Om alt og ingenting :p


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Jeg sover så mye for tiden, og har helt ville drømmer! Nesten så jeg vurderer å lage ei bok, hehe. Det verste at de fleste inneholder måter jeg har blitt gravid på. Ei natt var det en som gjorde meg gravid med en laserstråle, på ettermiddagsduppen i dag drømte jeg at jeg ble voldtatt av en kenguru!!!!:eek: Skjønner ikke hvor det kommer fra! De blir bare verre og verre, så gudene vet hvor det skal ende :p Flere som har en veldig innholdsrik natt?


Hahahaha, det var jo ikke snaut heller da:laughing025

Merker ikke noen sånne ting enda jeg:(
 
I natt drømte jeg at en homo kjendis gjorde meg gravid... haha
 
Jeg sover så mye for tiden, og har helt ville drømmer! Nesten så jeg vurderer å lage ei bok, hehe. Det verste at de fleste inneholder måter jeg har blitt gravid på. Ei natt var det en som gjorde meg gravid med en laserstråle, på ettermiddagsduppen i dag drømte jeg at jeg ble voldtatt av en kenguru!!!!:eek: Skjønner ikke hvor det kommer fra! De blir bare verre og verre, så gudene vet hvor det skal ende :p Flere som har en veldig innholdsrik natt?

Hahahaha!! Av en kenguru faktisk :p :p *LER*
I tidligere svangerskap har jeg ofte drømt mye og veldig detaljert. Ofte mareritt!! :p
Har ikke begynt enda men rekner med det kommer etterhvert =)
 
Huff.. Jeg ler litt.
Jeg drømmer veldig mye rart jeg og. Det har jeg gjort siden EL. *ler*
 
Hehe... Humrer godt her nå. Kenguru faktisk...


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Back
Topp