Drømmer

Almyrida81

Forumet er livet
VIP
Noen her som drømmer mye og syke ting om dagen?! Jeg har drømt at døde familiemedlemmer kommer til live igjen..! Men det som er mest ekkelt er at jeg to ganger har drømt at jeg spontanaborterer..! Blæææh.. Det betyr vel ingenting vel?

Jeg også drømmer veldig mye.. Siste jeg husker var at jeg glemte å levere sykemelding til sjefen. Og derfor trakk de 550 000 kr fra kontoen min.. Jeg var SÅ stresset når jeg våknet. :p

Jeg drømmer også de utroligste ting! Er vel bare kroppen som reagerer på alt som skjer tenker jeg :)

Jeg drømmer om helt absurde ting! :D Bruker vanligvis ikke å huske hva jeg drømmer, men det gjør jeg nå... Drømmer om hinderløyper, magiske nøkler, og ja, helt sprø ting :P

Jeg og drømmer også om helt absurde ting:P Drømmer stadig om politi og at jeg får bøter haha

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg drømmer også helt psyko ting, gjorde det forrige gang også. Helt vanlig når man er gravid :)

Ja drømmer mye rart ja, men i de fleste drømmene så begynner jeg å blø:S så helt panikk når jeg våkner.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg drømmer også mye rart.. Hinn natten var jeg på ul hos min gamle fastlege.. Første hun sa var at nesen og ene øret var snudd opp-ned.... Så fikk jeg se på skjermen og da så jeg et insekt, flue lignende sak.. :-/
Så har jeg drømt at jeg får en jente :-)

Lille spire 06.06.14 <3

Monge rare drømma her også, so ser aldri skumle ting på tv lenger;) Drømmer alltid at det som skjer på tv skjer med mej! hehe

Jeg har så sinnsykt mye mareritt for tiden jeg... Kjempe slitsomt! Men drømmer også mye rart! Blir mye usammenhengende søvn ja... Våkner jo som regel 3 ganger iløpet av natta pga mareritt... :(

Back
Topp