Drømmer

Tresnartfire<3

Forelsket i forumet
Drømmer dere mer/oftere enn vanlig for tiden?
Jeg husker i alle fall drømmene godt, og de er så intense ifht tidligere ;)

Har det på samme måte!

I natt drømte jeg at jeg sniffet kokain... kom så på at jeg var gravid og ble litt stresset, hehe.

Også jeg som har angst for narkotika, hehe, kunne aldri brukt det i virkeligheten, gravid eller ikke :)

Jeg også. Bare sinnsyke drømmer som virkelig ikke er meg i det hele tatt. Jeg hadde det sist graviditet også. Drømte en natt at jeg fødte og at babyen var en kjempestor planke. :rolleyes:

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Hehehe..Sprøtt! Sist gikk drømmen om at jeg kunne fly(!) igjen og igjen ;)

Drømmer hver natt;)

drømmer mye rart. men det jeg drømte om her om dagen var om jula pga at mannen min kjører måkebil om vinteren og det var litt styr.

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Jeg drømmer også mye rart, men jeg pleier alltid å våkne av at jeg ler :P

Apper <3

masse rare drømmer! og jeg er maks følsom i dem. drømmer at folk sier noe til meg, også blir jeg lei meg, fordi jeg tror de sier stygge ting om mg:-P haha

jeg drømte at jeg hadde fått en bitte liten magen, og at ingen trudde på at jeg var gravid, så jeg viste dem magen, og siden det var så masse strekkmerker på den så trudde de på at jeg var det, og mamma var såå stolt over at jeg hadde fått mage. var ikke store magen, men ganske heftige strekkmerker:P

Av alle mennesker/kjendiser drømte jeg om Shaun White i natt!!! Kallenavnet hans var Carrot top (som er en annen fyr). Var ikke noe spennende, var på no fest greier med masse folk og ett stk kjendis.
Skjønner ikke helt hva han gjør i hodet mitt, tror liksom ikke jeg har tenkt så mye på ham før... Men måtte jo le når jeg våknet kl 4 for å tisse... ;)

Back
Topp