Drømmer..

Lykkeliten

Glad i forumet
Igjennom svangerskapet har jeg hatt meget mange drømmer, mareritt osv..
Men de 2 siste ukene drømmer jeg om fødsler. Jeg er totalt utslitt når jeg våkner opp, klam og ekkel.
Presser også når jeg drømmer så har gangsperre i ribbebein for tiden.... :P
Drømmene er helt syk, jeg har drømt jeg har fått katter, at babyen er samme farge som kattene og de 2 siste nettene har jeg drømt det blir gutt ( jeg venter da jente ).. Ikke at en gutt er velkommen, men han veide 6000 g og hadde ikke 1 plagg til han.. hehe.. I drømmen eksisterer heller ikke butikker.. ( altså, om det hadde vært virklighet hadde jeg fått folk til å handla men det var ikke en tanke i drømmen. )

Noen andre som har rare fødselsdrømmer ? :P

Nei, ikke denne gangen. Men sist var det ca hver natt med de snodigste drømmene:)

Termin 31.08.13
Sladrer med *lykkelige*

Heheheheh , ja. Mine drømmer er så rare og groteske av og til at hadde jeg fortalt noen om dem hadde jeg nok blitt sperra inne på galehus :-O disse hormonene er jammen ikke lette og håndtere.

Jeg hadde mye sånne rare drømmer med første, ikke så mye dette svangerskapet heldigvis. Drømte bl.a at babyen både kunne snakke og gå når han ble født.. :D også husker jeg han sa noe skikkelig spydig til meg dagen etter han var født sånn at jeg begynte å gråte.. Er mye sære drømmer ute å går når man er gravid visstnok, og alt er like normalt har jeg blitt fortalt ;)

Bra med rare drømmer her også ja :p Men maretittene har gitt seg og gått over til fødselsdrømmer akkurat som deg :) Siste drømmen var at det kom ei jente med kullsvart hår :p Venter en gutt og ingen som har svart hår i familien. Sønnen vår er superblond :p hehe

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Drømte mye rart i begynnelsen av graviditeten.. Men så gav det seg.. men nå siste uken når det begynner å gå opp for meg at jeg snart skal føde så er det mye fødsler pågang i drømmene..
I realiteten så har jeg trøstet meg litt med at min mor har hatt greie fødsler og alle har sagt at dette går i arv, så du har ingenting å bekymre deg for:) Men så drømte jeg at min mor hadde løyet til meg og at hun hadde hatt en kjempedramatisk fødsel som endte med keisersnitt gjennom ryggen.. hahaha:D Altså helt skrudd, men veldig realistisk i drømmen.. uff:)

Back
Topp