Drømmer??

Atannia

Gift med forumet
Hva drømmer dere for tia??? Jeg har skikkelig bisarre drømmer for tia. Tok en dupp nå. Og da var gubben masse morder. Og jeg gikk rundt i syl tynne og høye hæler. . Og passa på en unge t ei i gruppa vår

Drømmer om folk je ikke har sett/hatt kontakt m på evigheter.. Drømmer mye, mest snodig, ikke skummelt eller no.

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Jeg husker stort sett ikke drømmene mine. Men hadde en drøm her om dagen etter og ha sett den nye texas massakre filmen. Drømte at alle mine nærmeste inkludert meg ble sagd ihjel med motorsag

Drømmer at jeg blir millionær :D

Mye merkelig drømmer her også, bl.a så er jeg med i amazing race, og hvis jeg ikke kommer blant de tre første ved hver kontrollpost så mister jeg noen nær meg i familien, starter med ungene.

Mange ganger husker jeg ikke annet enn "Den drømmen var merkelig"

Det hadde vært litt kult om vi kunne prøvd å tyda disse drømmene deres da... er ikke alltid de betyr det vi tror det betyr

Hmm.. Hvor har jeg den boken mon tro.. Har en som går på tydning av drømmer, men er usikker på om den er pakket opp eller ikke, og hvis ikke så blir den neppe tilgjengelig før i juni.

Hmm.. Hvor har jeg den boken mon tro.. Har en som går på tydning av drømmer, men er usikker på om den er pakket opp eller ikke, og hvis ikke så blir den neppe tilgjengelig før i juni.

å det hadde vært så kult... prøv å finn den da :)

å det hadde vært så kult... prøv å finn den da :)

Skal kikke etter den når jeg kommer hjem fra byen, sitter bare å venter på skolebussen med storungene nå.

Har og drømt der min svoger var morder. Etter å ha lest american psycho. Men hadde neppe vært bedre hadde det vært Christian bale.

For noen dager siden så drømte jeg at kaptein sabeltann var hjemme hos meg og skulle holde Grete roede kurs :P Hahaha, det er det merkeligste jeg har vært med på!

Drømmer alltid om helt syke ting, og jeg kan ikke forstå at jeg ikke klarer å skjønne at det ikke er ekte mens jeg drømmer..

Back
Topp