Drømmer

gutt11og?

Elsker forumet
Hjelpes for noen drømmer jeg har for tiden! I natt drømte jeg at jeg var på tidlig ul, bare for å sjekke om der var liv. Joda, det var der. 3 fostere :o skulle egentlig vært 4, men det hadde ikke klart seg.
Gjett om jeg hadde lettere panikk når jeg våkna da :p nesten så jeg gruer meg til ul på torsdag ;)
Andre som drømmer mye rart?
Husker jeg gjorde det sist også, men tror det var senere i svangerskapet!

JA!! Tenkte at jeg skulle lage en tråd om det :P sykt, skjønner du ble skrent da ja ;)

I natt kom tredje verdenskrig hit hvor vi bor og jeg lå å irriterte meg over at hus i dag ikke lages med bomberom i kjelleren i dag, og planla hvordan vi kunne lage en sånn en :P jeg har veldig livlige drømmer nesten hver natt :P hatt noen våte drømmer også :O sprøtt! :P

Jeg har sterke drømmer om natten ! Også så mye rart ;o herregud! Haha.. Så du er ikke alene om det :p

Jeg drømmer alltid når jeg er gravid at jeg er en kenguru!!!!hehehe... Er d mulig?!?!

JA!! Tenkte at jeg skulle lage en tråd om det :P sykt, skjønner du ble skrent da ja ;)

I natt kom tredje verdenskrig hit hvor vi bor og jeg lå å irriterte meg over at hus i dag ikke lages med bomberom i kjelleren i dag, og planla hvordan vi kunne lage en sånn en :P jeg har veldig livlige drømmer nesten hver natt :P hatt noen våte drømmer også :O sprøtt! :P

Bomberom hadde ikke vært dumt :p
Har hatt våte drømmer jeg også, men det er jo det absolutt siste jeg kan tenke meg nå :p

Bomberom hadde ikke vært dumt :p
Har hatt våte drømmer jeg også, men det er jo det absolutt siste jeg kan tenke meg nå :p
Har du og hatt det? Aldri hatt det på denne måten før, skikkelig heftig! Er det vanlig? :P nei, dagtid og drøm er to forskjellige ting i hvert fall ;)

Har du og hatt det? Aldri hatt det på denne måten før, skikkelig heftig! Er det vanlig? :P nei, dagtid og drøm er to forskjellige ting i hvert fall ;)
Jepp ;) er nok helt normalt å drømme mye rart i svangerskapet, men hvorfor, det aner jeg ikke;)

Back
Topp