Drømmer

Venterpåoktober13

Glad i forumet
Oktobermirakler 2013
Drømmer dere mye merkelig?

Jeg drømte i natt at jeg fødte en gutt, nå på mandag. Kunne ikke skjønne hvordan jeg fikk det til ettersom jeg skal på første sv. kontroll på tirsdag :p Hehe. Alt var helt normalt i drømmen, babyen var frisk og rask, bare litt liten :p

Merkelige greier. Kjenner jeg drømmer utrolig mye mer for tiden, og mange merkelige drømmer..

Jeg har drømt at jeg har født i begge mine forrige sv.skap. Første gangen gutt og andre gangen jente, dette var før jeg ante hvilke kjønn de var, og det stemte begge gangene :p så spennende å se om du får gutt hehe

Drømmer om mat jeg ..... :P

Drømmer så mye rart... Drømmer sånne rotete, usansynlige drømmer :P Har også drømt to ganger at jeg fødte en fantastisk vakker gutt :D

Jeg drømte i natt hva babyen skal hete...
Eller sånn: jeg hadde fått babyen og skulle skifte bleie, men jeg fikk ikke sett hvilket kjønn det var. Så jeg prøvde å kalle babyen forskjellige ting, og da jeg sa et bestemt navn begynte babyen å smile og le og sprelle veldig med armer og bein.
Om jeg skal tolke drømmen, får jeg nok ei jente.
Selv om det lå en liten gutt litt sånn sammenkrølla i hjørnet av stellebordet som så på meg og blunket da jeg sa et bestemt guttenavn.
Så skal jeg ta med det i tolkinga, blir det tvillinger.
Og blir det tvillinger, da tror jeg at jeg kapitulerer....

Jeg har drømt noe veldig siden i Januar... hva jeg drømmer om, det husker jeg ikke.

Jeg har drømt noe veldig siden i Januar... hva jeg drømmer om, det husker jeg ikke.

Typisk!! Jeg har også drømt, mye og lenge.. Pleier ikke drømme som jeg husker. Men de siste to mnd, ja, drømmeren sjøl her. Helt usannsynlig virkelig er de også.. :p

Mine drømmer er noe helt usansynlig noe, og jeg vet hva er når jeg våkner, og så... "POFF" nei hva var det jeg drømte....

Jeg drømmer noe helt voldsomt når jeg er gravid!
Drømmer stort sett da om fødsler og den slags,
føder i ett sett hehe. Og det er så veldig veldig virkelig alt sammen!!

Det var sånn jeg faktisk fattet mistanke om at jeg var gravid denne gangen.
Drømmer ikke mye til vanlig, men det var en morgen jeg våknet og ikke klarte å la være tenke på drømmen,
fødte 2 ganger den natta tihi. Begynte å slå opp på drømmetydning og det som var,
et par dager etterpå positiv test :P

Jeg drømte her en natt at storebror fant ett hull under ett tre (et lite hull) han måtte kikke, og forsvant nedi... Og der nede var det masse slanger... ;.S måte ringe brannvesenet :-P
Ellers sover jeg veldig dårlig for tiden, våkner mye...

Ja, jeg drømmer helt vannvittig!! i natt måtte jeg ta meg av en hel haug med gutter fordi det var masse galninger ute (som jeg kjenner, og når jeg så dem der med maskinpistoler så sier de "hei ...." til meg og så fortsetter de.. Normalt... :P) Ellers har jeg drømt om søsteren min som sa hun skulle ha tvillinger, men jeg fant senere ut at det betydde to eneggede, men i tillegg tre andre - altså femlinger! Og jeg ble så irritert fordi hun ikke sa noe :P Jeg har også drømt om en nydelig babygutt og at jeg fikk tvillinger..

Jeg drømmer endel fra før, men ekstra mye nå. Jeg tror det kommer av at jeg sover dårligere og våkner ofte. Da er jeg nok innom REM-søvn og drømming mye oftere :)

I natt drømte jeg at ei venninne skulle føde trillinger, og jeg tok dem imot i en eller annen sofa :P haha!

Back
Topp