Drømmer

Løvebrøl

Gift med forumet
Noen andre som har fått merkelige drømmer i svangerskapet?
Jeg har mareritt nesten hver natt, og de er såå sykt merkelige og lager ingen mening.

Våkner ofte midt på natta livredd eller trist.
Leste litt om det og drømmene tar tak i følelsene, jobber med dem og forbereder den gravide både til fødselen og til morsrollen. Blir litt fasinert over koppen :)

Jeg drømmer også veldig mye rart.... Mange vonde drømmer som sitter i tankene mine lenge etterpå....

Oi! Ser du har du 2 gutter fra før. Skulle trodd at det ble mindre for hvert svangerskap.
Hadde du det i de forrige svangerskap? Og hadde du det i løpet av hele svangerskapet?

Ja bare mareritt,sover lett og dorlig hver natt.veldig urolig i kroppen også spes beina :confused:

Har ikke hatt det enda.. Men jeg hadde det veldig mye når jeg gikk med Markus.. Men den tøffeste drømmen hadde sambo..

han drømte at jeg fødte en liten nøtt som han måtte varme inni navlen sin, og han hadde blitt såå skuffa når det ikke kom ut en baby.. :laughing025 Jeg ler enda når jeg tenker på det.. Hehe..

Har ikke hatt det enda.. Men jeg hadde det veldig mye når jeg gikk med Markus.. Men den tøffeste drømmen hadde sambo..

han drømte at jeg fødte en liten nøtt som han måtte varme inni navlen sin, og han hadde blitt såå skuffa når det ikke kom ut en baby.. :laughing025 Jeg ler enda når jeg tenker på det.. Hehe..

:laughing025 HAHAHA!!!! Sympatidrømmer... :laughing014 tihi.

Kan ikke huske at jeg drømte sånne rare drømmer når jeg gikk gravid med guttene....
Hadde noen rare drømmer uka før jeg fikk pos test siste svangerskap. Men det var bare den uka før, det svangerskapet varte også bare få uker.

sover driiiit dårlig.. ikke bare pga at jeg må tisse hundre ganger.. men pga mareritt :( superslitsomt!!! våker mellom 5-10 ganger HVER natt :( enkelte dager går jeg som en zombie på jobb.. ikke likte greit å klippe folk når man skal stå og være hyggelig, blid og service innstilt osv osv når man er STUPtrøtt :( var ikke plaget a dette forrige gang i det hele tatt.. da sov jeg skikkelig tungt..

Jeg drømmer også masse rart for tiden. Heldigvis sjelden mareritt, men likevel drømmer med merkelig innhold. Og drømmene er så realistiske, så jeg er jo nesten utslitt når jeg våkner ;)

Drømmer også mye rart, gjerne en drøm for hver gang jeg sovner igjen:p (etter å ha gått på Do) sånn 2-3 drømmer både mareritt og kule drømmen:) gjerne som jeg tenker på for å drømme vidre å se hva som skjer:) drømte også mye før svangerskapet, så er vant til det:)

Jeg også drømmer mye rart!
Før jeg visste at jeg var gravid drømte jeg at vi hadde fått baby, tok den med hjem og ikke visste helt hva vi skulle gjøre med den... Så hadde vi glemt å kjøpe bleier til den så jeg tok babyen med meg for å kjøpe det men glemte den i bilen, så hadde jeg tatt bussen hjem igjen. Gikk en stund før jeg skjønte at jeg hadde glemt babyen, men jeg fant den heldigvis igjen ;-)

Har ikke drømt sånn masse men hadde en her om dagen. Drømte da at amming var noe av det letteste som fantes. Var bare å legge knotten inntil puppen også sugde den i vei. Ingen smerter eller ubehag. Tror jeg driver med massiv ønskedrømming etter alle skrekkhistoriene om hvor vondt det er å amme! :laughing002

jeg drømmer mye skumle drømmer..blir sliten av å drømme og føler jeg ikke kommer ut av de selv om jeg våkner midt inni en drøm..drømmene fortsetter når jeg lukker øynene.. den værste jeg har hatt er at jeg fant 3 åringen min livløs på bassengbunnen på det lokale badelandet.. hun hadde på seg badetøyet hun har i skapet ...

drømte i natt at bilen min ble helt most over panseret og at skaden på 50 000 måtte ordnes nå i mars ved siden av årsavgift osv...

drømt at dama til svogern min er like langt på vei som meg osv,,måtte spørre han idag om det var tilfelle..od det var det ikke..

blir litt rar av å drømme så mye rart..

var slik i forrige svangerskap også

Før trodde jeg alltid at det var noe mening med drømmer, alt det lå noe i det.
Men er nok ikke vits i å prøva å tyda de rare drømmene jeg har fortiden.

Hadde mye mareritt før positiv test og noen uker etter. Nå har det roet seg. Tre bank i bordet for det :)) håper det ordner seg for resten her også.

Peace & love from Tessa
Termin 26/9-13

Back
Topp