Drømmer

***Lykkelig***

Elsker forumet
Juli13-jentene
Da har eg hatt en snodig drøm i natt eg og :P

Drømte at den lille var kommet til verden, da babyen var 3 uker gammel var det visst pappan som var hjemme med h*n (vet ikke om det var jente eller gutt)... Å når eg kommer fra arbeid, så ligger babyen på gulvet og drar seg fremover og snur seg i rundt.. Pluss pappan sitter å gir h*n brødskive.
Eg måtte jo ha en alvorsprat med pappan og si at det var da fryktelig tidlig å begynne brødmat, han skulle jo bare ha morsmelk nå mente eg ... Men pappan stod på sitt, babyen var blitt stor nå :P

Hehe, merkelig å våkne opp etter sånne drømmer, for de kjennes så virkelige ut :P

Litt godt å vite at når babyen faktisk er tre uker gammel så er det jo eg som er hjemme :D

Hihi.
Ja det er mye rare drømmer for tiden :p

He he :-) mye rart her også!

Husker når eg hadde fått litlå og var komt hjem fra sykehuset, så sov hun i seng rett ved siden av min seng.

Den første natten drømte eg at eg ikke hørte at hun gråt, så da hadde hun tatt sengtøyet og kastet det over i senga mi og så klatret hun over i senga mi på det :P
Husker eg bråvåkna i det "hun kom opp i senga mi" ... hoppa ut av senga helt surrete i hodet, på med lyset, men den lille prinsessa sov så fint i senga si ;)

I natt drømte eg at vi fikk tvillinger 1 gutt og 1 jente :P hahah.. Og då stressa vi med å finne ny leilighet osv :P

Back
Topp