Drømmer

JillJohanne

Gift med forumet
jentene i juni13
Juli13-jentene
Særiøst jeg drømmer mye rart om natten,natt til idag drømte jeg fortsettelsen på drømmen fra i går,og det er dtømmer som ikke gir noe mål og mening.. våkner opp på nstten,og når jeg sovner igjen fortsetter drømmen :confused:

Huff,i natt drømte jeg at jeg var på ul og fikk beskjed om at det ikke ligna på et menneske.. Mer som en hjort med horn.. Skikkelig ekkel følelse da jeg våkna, men litt morsomt nå..

Sent from my GT-S5360 using BV Forum

Drømmer mye rart het å. Natt til i går, så drømte jeg at jeg sutta på en røyk, uten å tenne på den:P og i natt så drømte jeg at jeg hadde den super kvisa, og når jeg poppet den, så satt jeg igjen med det digre hullet i skallen...haha. Er helt fantastisk sprøtt og tullete. Gir ikke noe mening nei.

drømmer utrolig mye rart og drømmer at jeg og min kjære får en sønn og han får seg kjæreste og de får barn osv :p
slike drømmer jeg ofte. ellers drømmer jeg at noen er etter vår familie osv :/

Jeg pleier ikke drømme, utenom i stressende perioder, då drømme eg masse..men no etter at jeg blei gravid, drømmer jeg heeele tiden, masse rart :-)

Har ikke merket så mye til det i dette svangerskapet, men sist hadde jeg ekstremt rare drømmer!

Sleit kjempe masse med rare drømmer tidligere, men nå har det roet seg heldigvis:) eneste er hvis jeg sover på dagtid, da dukker de opp og når jeg våkner må jeg virkelig tenke meg om for å ikke tro det i drømmen var sant:-/ HeheHehe

Back
Topp