Drømmer

FMQ

Betatt av forumet
Det er svært skjelden jeg drømmer om natten(eller husker at jeg har drømt), men nå er der hver natt. Våkner jo mer av det, og er så trøtt når morgenen kommer. Kjennes ut som jeg hele tiden får for lite søvn, selv om jeg passer på å sove litt mer enn vanlig. Flere som er plaget med det? Ser det står flere steder at drømmer er mer vanlig når man er gravid.

Jeg drømmer også mer å :-) i natt drømte eg at eg og gutten min skulle til å bli tatt av 3 svæææære tornardoer som knuste alt som var rundt meg.... Gruuuusomt!! Våknet opp med panikk da ja... Føler meg også konstant trøtt, men slik var eg forje gang også så tror ikke det forsvinner eller har noe med drømmene mine å gjøre.. :-S

Jeg har nok alltid drømt veldig mye, men siden jeg ble gravid har det tatt helt av!:p Kan våkne og ligge å grine i fem minutter før jeg innser at det bare var en drøm!:p Og nå er det HVER natt, men føler meg likevel uthvilt når jeg våkner!:) 

jeg også! drømmer helt crazy drømmer hver natt og våkner av det. Helt utrolig surrealistisk og egentlig litt irriterende, for jeg føler ikke jeg får den gode søvnen. 

Hjelper jo ikke at jeg alltid må opp i 5 -6 tiden for å gå på do heller da....

Jeg drømmer også masse, og mye mer livlig og virkelig enn til vanlig. Lange, intrikate historier, med masse detaljer, som å se på film! :-)  Det er nesten så det er irriterende når man våkner midt i fordi man må opp og tisse - man får jo ikke med seg slutten! haha

Back
Topp