Drømmer

Marlex

Glad i forumet
Jeg drømmer så ekstremt mye for tiden, og alt synes så virkelig!!! Selvfølgelig er det mareritt det er mest av.... :-P Som feks at mannen min er utro mot meg.... Er så ekkelt å våkne og føle seg forrådt av den jeg elsker mest av alle!! Vet jo at det ikke er sant, men følelsene er like virkelige de fordet!! :-P Flere som drømmer mye/har mareritt i graviditeten?? :-)

Som jeg har lært: vonde drømmer betyr godt! :) 

ja, jeg drømmer mye sært i perioder men nå er det faktisk lenge siden jeg har drømt.. Sover så ekstra godt om natten! Uvant! 

Drømmer Ja... Hehe.. er mye sykt her i gårn alle fall :p har drømt at kællen går fra meg, at svigermor sparker magen min og at mamma har fått seg en russisk nakenkatt hehe... Men går mye i mareritt her da =P noen fortalte meg at man drømmer det man frykter.. vet ikke hvorfor jeg skal være redd for nakenkatten da! :P

Ja samme her. Drømmer opptil flere om natten, og nesten alle er mareritt, som at noen skal komme å ta meg, eller at jeg føder katten min, uuuufff... 

Jeg drømmer mye og mye sykt. glemmer fort hva jeg har drømt men det er mye bisarre rare mareritt, litt slitsomt i perioder.
Det verste var forrige helg, da våknet jeg gråtende fordi mamma var død, det var ikke noe hyggelig, men ifølge drømmetyding er det positivt og drømme at noen dør. det betyr at det vil skje en positiv forandring i livet:) og det stemmer jo:)

MGA skrev:
Ja samme her. Drømmer opptil flere om natten, og nesten alle er mareritt, som at noen skal komme å ta meg, eller at jeg føder katten min, uuuufff... 

haha XD eg og he drømt eg føder kattene mine, me he to stykk. Åsså klare eg ikke å amma dei! Eg våkne å bare "WTF?" offameg :P 

JA! Fryktelig mange, rare og forstyrrende drømmer. Sover dårligere om natta på grunn av dette også.

Godt å høre at det ikke bare er meg! ;-) Kan hende det har med hormoner å gjøre? Ikke vet jeg, men synes det låter bra at mareritt betyr godt i vente! B-)

Å guuud, disse drømmene tat helt av! Har drømt 100 ganger at mannen er utro. For ikke snakke om at jeg er ei meget nysgjerrig sjel! Har drømt flere ganger at jeg henter babyen ut av magen for å se hvem han ligner på, men i de drømmene må jeg selvfølgelig være rask for han tåler ikke så godt å bli uthentet hele tiden. Gaad^^

Drømmer i massevis. Godt å høre det er flere av oss. er mest mareritt det går i og. syke mareritt som føles veldig virkelig.... opptil flere for natten...

Drømte at Jeg var kjæreste med BB her om dagen og at han var en slik manipulerende, psyko kjæreste som ville drepe meg om jeg sladret til noen om hans Psyko ideer. Rømte og fant en politikvinne som trodde på meg. Han lurte oss i ulike feller som f.eks forfalskede brev for å skape forvirring og tvil. Vi hoppet fra hustak til hustak for å komme unna han som den gærningen han trossalt er... Hvem ville tro oss hvis vi fortalte hva han hadde tenkt å gjøre trossalt. I drømmen hadde han heller ikke enda utført hendelsene 22.07.11.

Ellers drømte jeg at jeg hadde SA i uke 8. Greia var bare det at fostret levde og viste seg å være en bitteliten vennelig, klok gammel mann som pratet og gikk i håndflata mi. Bekymringen min var hvordan jeg skulle få forklart de rundt meg at dette faktisk var vår nyfødte sønn som hadde overlevd en SA. Haha :-D

Mye! Med første hadde jeg det slik at jeg husket ALT jeg drømte. og det ga seg aldri. Selv etter jeg fødte henne. Så nå drømmer jeg så sinnsykt mye sære ting. Ofte sammenheng med siste jeg så på tv før jeg la meg osv. :p
Så tror det er veldig normalt

Back
Topp