Drømmer

regnbuens farger

Forumet er livet
Flere som drømmer mye for tiden? Jeg drømmer masse rart nå for tiden.

Drømmer ofte at babyene blir født for tidlig og jeg våkner i halvpanikk og så drømmer jeg veldig ofte at jeg har glemt jeg er gravid og har gjort ting jeg ikke skal, f.eks løpe eller hoppe voldsomt, har også drømt at jeg har vært på fest og drukket og så etter at jeg har drukket kommer jeg på at jeg er gravid...

Godt jeg ikke har vært sanndrømt hittil da....

Uff da, for noen scary drømmer! ;-) 
Jeg drømmer mye rart, blandt annet måtte jeg riste på hodet av nattens drøm, men de har ingenting med babyen å gjøre. :-)

Jeg drømmer også mye skrullete for tiden. Veldig sjeldent om babyen men mye annet, som kriger, maur, slanger,  at noen er ute etter å ta meg og sånne ting :)

Ja har drømt noen litt rare drømmer.
Ei natt for ei stond sia så drømte jeg at jeg var på fest og at det var vanlig at gravide drakk seg brisen....ikke full men brisen....hohoho...Såg i drømmen at jeg satt der med mage med øl og røyk i handa...Offa meg....

Glad det bare er en drøm ja

regnbuens farger skrev:
Flere som drømmer mye for tiden? Jeg drømmer masse rart nå for tiden.

Drømmer ofte at babyene blir født for tidlig og jeg våkner i halvpanikk og så drømmer jeg veldig ofte at jeg har glemt jeg er gravid og har gjort ting jeg ikke skal, f.eks løpe eller hoppe voldsomt, har også drømt at jeg har vært på fest og drukket og så etter at jeg har drukket kommer jeg på at jeg er gravid...

Godt jeg ikke har vært sanndrømt hittil da....

uff, jeg drømmer også at jeg drikker så kommer jeg plutselig på at jeg er jo gravid!!!! og siden jeg er eks røyker så drømmer jeg ofte at jeg tar meg en røyk for en røyk kan da ikke skade?! når jeg våkner er jeg glad jeg bare har dårlig vett når jeg drømmer ;p hehe

Jeg har også drømt at jeg har vært på fest å drukket MASSE... det er like færlt hver gang når jeg kommer på at jeg er gravid. hehehehehehe
I tillegg drømte jeg her om dagen at jeg måtte sykle til sykehuset, som er ca 1,5 time unna med bil. Og da den lille såvidt var kommet ut, ikke blitt tørket en gang, så fikk jeg beskjed om å hute meg hjem for de hadde ikke behov for meg før dagen etter...... Så det var bare å sette seg på sykkelen å komme seg hjem igjen....   

Drømte i går at babyen var født, og at jeg spurte om det var ei jente (har fått beskjed at det er ei jente på 2 ul), det hadde dem ikke sjekka, så jeg sjekka selv, og det var en gutt.
Også drømte jeg at jeg amma, enten så var det en kattunge eller en bitteliten ape, som hadde sinnsykt skarpe tenner, og det gjorde så jævlig vondt for den beit på brystvorta mi.
Så det kom blod blandet i melka.

Drømte i natt at babyen var født allerede, og det var en gutt denne gangen og, og tenkte at "jaja, da kan jeg hvertfall bruke str 50 LEEEENGE"

Back
Topp