Drømmer

~Kathrine~

Forumet er livet
Heisann junijenter!

Er det bare meg, eller er det fler som drømmer INNMARI mye rart!
Jeg drømmer mye rart, ekkelt og skummelt.
Alt fra greier om babyen, min kjære, utroskap, ulykker, ekkle situasjoner, fødsel osv osv...

Kunne ha skrevet 50 bøker om disse drømmenen mine,
skulle bare ønske det var flere fine, romantiske og positive drømmer [8D]

Flere???

Kathrine

ja det blir mye rart...fantasien løper løpsk den...
å drømmene har ingen mening heller[&:]
sambo drømte at når vi skulle på UL så sa legen at det var tre stk der[:D]

Bra å høre at jeg ikke er den eneste med crazy drømmer hver natt. Husker ikke så mye av de, men nesten alle er slemme mot meg- stakkars meg[;)]

ja det er ikke mange fine, positive drømmer!!!!

Uff...skal vurdere å gå til filmen...hehe [;)]

Kathrine

Jeg har også veldig livaktige drømmer for tiden... de er helt rare, drømte at jeg var ute å fløy småfly, skulle til røros men havnet i nederland??? og måtte overnatte på ei eng med ullteppe over meg??!![:D]

Flire [;)]

Måtte fortelle om drømmen med en gang jeg våknet, gubben skrattlo!!?? [:D]

Her åsså, snakker masse. Har ikke gjort det før.. [8D] Snakk om avslørende... *fniiis*

Jeg drømmer mye ulykker, det er ikke no bra [:(] Føles ut som jeg bærer alle mine bekymringer i drømme verden. Men jeg sover i alle fall [:D]

Kathrine

Hehe..
meg å clint eastwood he våre på fisketur..
d endte jo selfølgeli me at ein heil hau me folk låg å skaud på åkke..

Drømmer også i perioder om ekle ting.. En gang prøvde jeg å skubbe typen ut av senge i sinne, helt til jeg begynte å skjønne at alt var en drøm.. Han var selvsagt ikke veldig begeistret over å bli vekt på den måten [:D]

ja jeg drømmer masse rart om dagen![&:]helt idiotiske ting!

drømte mye før også men da var det iallefall mer logisk[:D]

å jeg må jo fortelle om drømmen min i natt,jeg våkna(i drømmen)om morningen å gikk ut på bade som vanlig,å når jeg så ned på magen hadde den vokst seg kjempe stor bare over natta[:D]

jeg ble kjempe glad,endelig viser det på orntlig[:D][:D]så jeg gikk ut med magen i været.[:)]

sikkert en ønske drøm.[:)]

helt sikkert [8D]

Bra det var eb sånn go drøm da [:D]

For min del hadde jeg en lang periode uten at jeg husket noe av drømmene.. Nå kan jeg drømme rare ting ja... Men det som forundrer meg er at jeg drømmer veldig lite om min kommende baby.. [8|]

ja det var godt at det bare var en drøm da..hehe!!!!

Gravid og dritings..førr et syn da!

Hei! mye rart man an drømme ja... har for d meste mareritt! men en natt drømte eg at lægan præssa meg til å føde ungen, fordet om d va 3 mnd til termin. den måtte ut sa dæm! eg fikk ikke fare fra sykhuse før eg hadde fådd den ut! he he...[:'(]

Back
Topp