Drømmer

4xS

Forumet er livet
VIP
er det mange som har begynt å drømme rare gravid- og fødseldrømmer? husker sist så begynte jeg med det tidlig og jeg hadde mange sånne drømmer. Men denne gangen har jeg ikke drømt én eneste drøm om svangerskap eller fødsel.. 

jeg drømmer å veldig mye rart, den ene natten drømte jeg at jeg ble voldtatt, men ingen ville tro meg, og plutselig var  jeg på en fest, der kom å han som voldtok meg , og han begynte å skyte folk rundt meg.. Har også drømt at jeg har mistet babyen noen ganger...  Har igrunn bare sånn skikkelig ukoselige drømmer, våkner gjerne av at jeg griner...
Håper det gir seg snart...

ikke enda, men regner med det kommer etterhvert.......Husker fra sist da jeg både fødte kattunger, hadde ett gjennomsiktig kikkehull inn i magen og kunne helle flytende babyer på flasker for å spare plass

Jeg har maaaange rare drømmer. Men ingen om svangerskapet eller fødselen..
Noen ganger kan jeg våkne av en drøm, og ikke skjønne mye. Vil ikke gå inn på hva jeg drømmer om, men lurer på om ikke jeg har litt mye følelser som ikke får komme ut. :-p
Kanskje på tide med dagbok igjen snart.....

Drømmer nesten hver natt at jeg har sex med noen. Sikkert fordi det er så lenge siden sist, hehe:)

Husker jeg hadde det sist ja.. Men har ikke begynt med dette ennå :)

uff, ja.. jeg drømmte at vi kom på ul og skulle kikke på babyen, og den hadde 3 nakker!!!!! De kunne ikke svare på om babyen ville bli normal utenom dette, og jeg bare gråt og gråt!!!!!!!!! Håper bare ikke jeg er sanndrømmt, huff... men er vel liten sjans for å føde en baby med 3 nakker nå til dags.. haha..

Back
Topp