Drømmer!

Lisee

Elsker forumet
Hei dere[:)]

Sover dere godt om natten?
Nesten helt siden jeg ble gravid, har jeg drømt mye mer enn vanlig. Noen netter er helt ille.... Drømmer og kaver så jeg er helt utslitt når jeg våkner. Og det er sjelden koselige drømmer.
I natt drømte jeg at pappan til Nurket hadde et one-night-stand med en jente på 19 år, uten at han angret noe. Han var heller litt stolt av seg selv. For en grusom drøm[:@] Dette var en slik kave-drøm, så da jeg våknet var jeg mye mer utslitt enn da jeg la meg i går[&:]
Hoff![;)]

Uff det var ikke noe særlig drøm det der da....[:(]

Jeg drømmer litt mye i perioder, i natt drømte jeg igjen at jeg tok babyen ut av magen, det begynte med at han stakk hendene ut liksom, men gjennom en slik gjennomsiktig pose, så etter en stund så kom hele babyen, og jeg hadde han i armene mine, jeg gikk rundt og bærte på han, men dette var en jente, hun var ganske stor, men jeg fikk beskjed om å putte han tilbake i magen for legen sa han ikke var klar til å komme ut enda, da jeg lurte på hvordan jeg skulle få til det, fikk jeg til svar av legen at det var bare å gi han litt brus og en kneip så sovna han igjen, og da kunne jeg putte han inn i magen igjen[:D][:D][:D]

Mye rart man skal drømme gitt[:D]

Jeg har også drømt mer enn vanlig i svangerskapet. Og jeg kjente meg veldig igjen med drømmen din nettemor. Kan drømme at babyen vil ut, og at den begynner å stikke ut armene og baina sine så jeg må prøve å holde den på plass, men plutselig er den ute.. I allefall mange kave-drømmer. Kan til tider bli så lei av de, fordi jeg føler at jeg ikke får sovet nok når jeg drømmer så mye.[:'(]

Jeg også drømmer masse... Men ikke koselige, morsomme drømmer. Jeg drømmer ganske ofte at jeg sitter i fengsel [&:] og prøver å rømme. Drømmer også om demoner o.l. Har også drømt at jeg ei venninne av meg passet på magen og babyen min så jeg kunne gå på fest [&:]. Nå lurer dere sikkert på om jeg er klar til å få barn og om jeg i det hele tatt har lyst på baby, men kan forsikre dere om at jeg har det [;)].

jeg drømmer ikke noe spesielt egentlig....ikke som jeg kan huske iværtfall[X(]

I natt drømte jeg at pappan til Nurket hadde et one-night-stand med en jente på 19 år, uten at han angret noe. Han var heller litt stolt av seg selv. For en grusom drøm

Uæææ....akkurat dette har jeg også drømt flere ganger.... at han liksom gjør det og så bare flirer når jeg finner det ut... "so what, liksom"!! skikkelig fælt ja! tror det er bare for at vi er xtra redde for å bli forlatt nå i denne tiden! [;)]

Jeg har og ofte drømt at sambo har vært utro!
Trekant og ekser går ofte igjen! [:'(]
Fortalte han om det og da ble han skikkelig lei seg, så nå holder jeg kjeft... [8|]

ja,faktisk i natt så drømte jeg at sambo var utro med eksen sin og ei anna tøtte!!![:@]
var noen tårer når jeg våkna.....snufs...[:(]

Men i natt var det min tur!!! [:D]
Jeg drømte at jeg hadde noe på gang med en fyr. Vi leide video sammen og sånn -vet ikke hvem han var. Han bodde i ei lita hytte med saccosekker og TV, det var alt som var der. Jeg spørte om han synes det var et problem at jeg var gravid, men det synes han var helt greit... Hehe, er det mulig???[:D]

Fantasien er i alle fall i orden[:D] Fatter ikke hvor disse drømmene kommer fra, er jo så glad i pappan om dagen også[:)]

Back
Topp