Drømmer...

Savira

Elsker forumet
Har dere hatt mye rare drømmer?

Jeg har hatt tre sinnsyke drømmer, der jeg har våknet opp med å grine.. Helt på trynet..

Første var en drøm om hunden min, men husker ikke hva det var om.

Andre var at gubben av en eller annen grunn hadde blitt handicapet og pådratt seg CP, og jeg var så bekymret for hvordan han ville takle både hund og barn. I drømmen ringte jeg mamma for å fortelle om hva som var skjedd. Jeg gråt og jeg gråt, og våknet opp av at jeg hulket.. Og hulket også etter jeg våknet..

Inatt drømte jeg at Hunden min/vår hadde vært ute mens vi lagde middag, hun kom inn klynkende, og jeg var så redd for at noe hadde skjedd henne. Da hun kom inn på kjøkkenet kom det blod ut av munnen hennes, og plutselig falt venstre poten av på gulvet. Jeg stod med den i hånden, så på Sora (hunden) og var helt hysterisk.. Jeg var så redd, og vi måtte forte oss til dyrlegen.

Jeg våknet av drømmen halv åtte til morran. Da satt mamma oppe. Jeg gikk på do, og sa til mamma på vei inn i seng igjen "jeg må våkne opp til en annen drøm jeg ass" også gikk jeg å la meg..

[hr]
Har dere hatt mye rare drømmer/mareritt eller?

jepp mange rare drømmer her gitt. i natt å hadde jeg en sinnsykt rar drøm. kan ikke helt forklare hvordan den gikk, men det var slik at jeg i drømmen var en mann som var mørkhudet som noen ville ha som lederen sin i en gjeng å jeg ville ikke det så jeg forsøkte å rømme unna men de klarte å få taki meg med en jern lasso slengt rundt foten min, men de sa jeg måtte ha på meg linser så jeg ble hvit å det siste jeg husker er at jeg ble asiatisk med gule øyne og orange å svart hår slik to delt så husker jeg og at det var med en dverg å at vi snakket et annet språk :p hehe helt sprengt drøm

ORIGINAL: supermomma

jepp mange rare drømmer her gitt. i natt å hadde jeg en sinnsykt rar drøm. kan ikke helt forklare hvordan den gikk, men det var slik at jeg i drømmen var en mann som var mørkhudet som noen ville ha som lederen sin i en gjeng å jeg ville ikke det så jeg forsøkte å rømme unna men de klarte å få taki meg med en jern lasso slengt rundt foten min, men de sa jeg måtte ha på meg linser så jeg ble hvit å det siste jeg husker er at jeg ble asiatisk med gule øyne og orange å svart hår slik to delt så husker jeg og at det var med en dverg å at vi snakket et annet språk :p hehe helt sprengt drøm

Haha, såpass ja.. En smule både forvirrende og merklig ja..

ja kan ikke si jeg skjønnte så mye annet enn at det siste ansiktet jeg så var veldig skremmende

jeg har bare sexdrømmer jeg[:-] En natt hadde jeg sex med tre stk i tre forskjellige drømmer, av begge kjønn[:-][8D] Mon tro om kroppen min er sexuelt frustrert?[8D]

Jepp, drømmer kjempe levende og [:D] I natt drømte jeg at naboen ble gravid, pluss ett vennepar av oss.. Heheh [:)] En veninne av meg drømte at jeg var gravid før jeg tok testen faktisk, og da var hun gravid selv og. Kanskje jeg har rett og ? [:)] 

Jeg drømmer om tvillinger.
Tvilling gutter for å være korrekt.
Og det har jeg gjort fra før jeg ble gravid.
skummelt..for da ender vi opp med Caravelle[8D]
hehe ...vi hadde det da jeg var lita..
så vil IKKE ha det nå..
[:D]
så gleder meg til å få det bekreftet at det bare er en gutt inni der å ikke to..
[:D][:D]
får da kan bare drømmene komme å skremme meg så mye de vil..[:D]

Jeg også drømmer masse for tiden!!! All mulig sammensurium av ting og mennesker! Men, jeg har ikke så mange mareritt da, og takk for det!! [:)]

Dukket forresten opp en artikkel om det, når jeg var inne på nett i dag [:)]
http://www.klikk.no/foreldre/barnimagen/article597464.ece

Jeg har også mange merkelige drømmer der alt kan skje, og alle drømmene er usammenhengende og kaotiske. Jeg våkner hver dag av at jeg har drømt rare ting, som er umulig å forklare for andre.

En natt drømte jeg at en morder hadde drept alle i familien min og samboeren min, og så var jeg nestemann på lista. Bråvåkna i det jeg jeg holdt på å bli drept.... (Hvis noen har sett "The road", så hadde jeg samme følelse i drømmen som da jeg så filmen.)

Er det noen som vet hvorfor gravide får så livlig fantasi?

ORIGINAL: gledermeg88

Jepp, drømmer kjempe levende og [:D] I natt drømte jeg at naboen ble gravid, pluss ett vennepar av oss.. Heheh [:)] En veninne av meg drømte at jeg var gravid før jeg tok testen faktisk, og da var hun gravid selv og. Kanskje jeg har rett og ? [:)] 

jeg pleier og tyde drømmer og i følge en drømmetydnings bok jeg bruker så betyr det hvis du er kvinne og drømmer om at du er gravid bør du ta en graviditets test og det betyr også fruktbarhet. jeg hadde mange drømmer før jeg tok testen at jeg var gravid så det stemte jo i mitt tilfelle:)

uuuæææææ..
drømte så fælt i natt....
Drømte det kom to små blå blomster lignende ting ut av meg når jeg var på do.
prøvde å google det men fant bare masse rare sykdommer.
tok de til legen og da våknet jeg..
[:o][:o]
det var ekkel drømm..
uff....

Eg drømmer berre om umulege elevar som ikkje vil høyre...

Skal vere kontaktlærar for fyrste gong, og er veldig spent!!

I natt drømte jeg at vi var på vei hjem fra sykehuset med en guttebaby som minst var 6 mnd, men vi hadde ikke gjort klart noenting til babyen skulle komme hjem. Samboer mente nemlig at det ikke var noe problem å stikke på ikea på vei hjem fra sykehuset..... Så da dro vi til ikea, og jeg fant et bilsete til babyen til 622 kr. Setet var skikkelig ustabilt og det så ut som det kom til å bli ødelagt dersom vi hadde krasjet. Samboer mente at det var mer enn bra nok... Da våknet jeg [:D]

Back
Topp