drømmer

• Trådstarter Trådstarter Nummer1(-:
  • Opprettet Opprettet
N

Nummer1(-:

Guest
jeg har altså en liten en som drømmer så veldig for tiden... opplever dere dette?
han våkner opp og klarer ikke helt å skille mellom drøm og virkelighet før det har gått lang tid, og blir veldig redd for både ditt og datt..før han skjønner at det ikke er tilfelle...
har hørt at de vokser mye når de drømmer - stemmer dette tro?

Tuva har mye mareritt for tiden, så hun kommer inn til oss nesten hver natt....slitsomt.... Har ikke hørt noe om at det er fordi de vokser, men det kan jo godt stemme, syns hun vokser ut av alle klær for tiden

Trygve drømmer en del ja, og er ofte helt fortvilt - vanskelig å få han våken nok til å skjønne at det ikke er virkelighet. Har ikke hørt at det er en sammenheng med den fysiske voksinga, men hvem vet.

det er vel helst bare en myte, men uro i kroppen får man jo når man vokser, så hvem vet[:)]

Mia drømmer og..Har fortsatt fler urolige enn rolige netter..[&o]
Hun vokser nok, for klærne har blitt små..men om det har sammenheng med drømming vites ikke[;)]

Litt drømming her også, og noen ganger litt skumle drømmer. Jeg bruker da å spørre om mamma var med i drømmen, og får som ventet svar nei. Sier da at neste gang om han drømmer skumle drømmer, så må han bare rope på mamma i drømmen - så blir det ikke skummelt ( for da er jo mamma der ). Har funka det [:D][:)]

ORIGINAL: Cahaal

Litt drømming her også, og noen ganger litt skumle drømmer. Jeg bruker da å spørre om mamma var med i drømmen, og får som ventet svar nei. Sier da at neste gang om han drømmer skumle drømmer, så må han bare rope på mamma i drømmen - så blir det ikke skummelt ( for da er jo mamma der ). Har funka det [:D][:)]

det var jo et kjempelurt tips - det skal jeg bruke neste gang[:)] takk[:)]

Back
Topp