drømmer sånn:(

Janneymortilsnart3

Forelsket i forumet
jeg drømmer så utrolig mye på nettene at jeg sover kjempe dårlig. vokner 5-6 ganger hver natt, så når jentungen vokner kl 8 da, så kjenner jeg at kroppen hadde hatt bruk for ti timer søvn til.

flere som har det slik?

Kan drømme noe helt forferdeligt noen netter,og det e helt pyton når man får lite søvn og opp tiligt om morgenen med ungene

Ikke, nå men har hatt det slik tidligere( var ikke gravid). Kanskje du skulle snakke med mannen din om hva du drømmer, få luftet det litt, kan hjelpe bare det.

ja, pleier som regel å prate om de, for dem er jo helt syke! ene gangen drømte jeg at vi var på sykhuset og skulle føde, men det var ingen baby som ble født, det var en h-melk kartong sikkert fordi vi drakk melk rett før vi la oss...

for igår kveld så hadde jeg veldig vondt i bekkenet og måtte bare legge meg tidlig.. så i natt drømte jeg så mye om vondt bekken og vokna flere ganger for jeg hadde så vondt i drømmen.. hehe.. veldig irriterende!

men har vert mest drømmer om utøya osv da:(

Fru Håttentått skrev:
Kan drømme noe helt forferdeligt noen netter,og det e helt pyton når man får lite søvn og opp tiligt om morgenen med ungene

ja ikke sant... heldigvis har jeg en solstråle hver morgen:D

Samme her, drømmer nesten hver natt.. så er helt utslitt når vekkerklokka ringer 

Duplex skrev:
Samme her, drømmer nesten hver natt.. så er helt utslitt når vekkerklokka ringer 

slitsom:(

Back
Topp