Drømmer på natten

Ungmammajuli22

Betatt av forumet
Juliknøttene 2022
Er det noen andre som har sinnsyke drømmer på natten nå etter dere ble gravide?:eek: Jeg drømmer så mye rart, å alt føles så ekte helt til jeg våkner! Må komme meg litt hver morgen fordi drømmene mine er så intense:nailbiting:

eller er det bare meg?:bag::hilarious:

:anyone

Er det noen andre som har sinnsyke drømmer på natten nå etter dere ble gravide?:eek: Jeg drømmer så mye rart, å alt føles så ekte helt til jeg våkner! Må komme meg litt hver morgen fordi drømmene mine er så intense:nailbiting:

eller er det bare meg?:bag::hilarious:

:anyone

Det er heeelt vanlig, jeg vil kalle det et symptom. Har gjort det samtlige ganger jeg har vært preggis. Inkludert denne :hilarious:

Ja, drømmer "ekte" drømmer hver natt! Lurer på om det kom noen få dpo hos meg og vært der siden.

Drømte masse forrige svangerskap. Var helt ellevilt til tider.
Denne gangen har jeg nesten ikke drømt. Som jeg husker i allefall. :joyful:

Ja det er så ekkelt :hilarious:

Forrige gang drømte jeg masse om svære pattedyr i vann osv. :knegg:

I natt drømte jeg at vi kjøpte et stygt rødt hus. Når vi gikk på tomten måtte jeg tråkke over en haug med slanger og døde rotter. Det ekleste :woot:

Har masse sjuke drømmar ja :bag: Eg huske dei heldigvis ikkje lenge etter eg har våkna, men dei føles så ekte ut når det står på :nailbiting:

Drømmene her er også merkelige. Drømmer så sinnsykt mye rart. Pleier som regel ikke å huske at jeg drømmer men nå skjer det hele tiden. Skumle og stressende drømmer. Hadde det enda vært hyggelige drømmer.....men nei:confused:

Samme her! Pleier ikke huske drømmene mine så godt, men nå sitter de i minnet lenge. Drømte blant annet at legen tok keisersnitt på meg bare for å sjekke om alt så bra ut med babyen før jeg skulle føde :hilarious:

Jepp , hver natt :woot: de er så innmari klare også

Åh, hadde glemt den delen.. Ikke kommet dit ennå, men husker at det er så livaktige drømmer at man tror på det som skjer å våkner utslitt mange ganger! Å må bruke litt tid på å finne ut at det var en drøm! Ikke rart man sover dårlig:p

Back
Topp