Drømmer om....

Neana

Glad i forumet
SOL OG SOMMER!!!
Skal dere til det store utland til sommeren?
Vi skal 2 uker til Frankrike med sambos slekt, besteforeldre, tanter, onkler you name it.. Leid hus!
Så skal vi hjem i 5 dager, så skal vi til Frankrike igjen! Mamma og pappa har hus i sør-Frankrike.. GLEDER meg!! Det er så deilig der..
Så skal vi seff til Tr.heim en tur, hvor kjæresten er fra[:)]
Ellers blir vi hjemme på sørlandet.. Er jo rene syden her om sommeren så.. *kremt* [;)]
Åhh, som jeg drømmer om sommeren nå..

Tyrkia og besøke mamma i sep/okt bare :)
Ellers blir det innenlandsturer, bergen-trheim - familiebesøk

SAVNER SOOOL OG SOMMER! Vi får jo den beste alderen for sommeren når det kommer til de små. Nesten store nok til å sitte i vannkanten daaa jo :p

Drømmer om syden i oktober!
Men til sommeren blir det hytta, håper på ordentlig fint vær[:D]!

Ja vet! Jeg har hele tiden tenkt at det er litt kjipt å få barn om vinteren, for da kan de ikke være så mye ute.. Men samme greia gjelder vel varmen om sommeren, når de er nyfødt.. Så det blir jo perfekt alder nå til sommeren! GLEDER meg [:D]

ORIGINAL: DoNo

Drømmer om syden i oktober!
Men til sommeren blir det hytta, håper på ordentlig fint vær[:D]!

Deilig med hytte, det er noe jeg drømmer om å eie en gang i fremtiden!![:)]

Vi skal til Hellas med familien til sambo. Gleder meg som bare det.

Øyhopping med lillemann kan jo bli spennende. Men da tror jeg det blir innkjøp av en liten paraplytrille så vi slipper å ta med oss den store vogna.

SÅ skal vi en tur på hytta og være med mine foreldre, samt navnefetsen til Marcus Alexander 4. juni.

Ellers må vi jo nyte litt av "sommeren" i Trondheim også. [:-]

ORIGINAL: Kastela

Vi skal til Hellas med familien til sambo. Gleder meg som bare det.

Øyhopping med lillemann kan jo bli spennende. Men da tror jeg det blir innkjøp av en liten paraplytrille så vi slipper å ta med oss den store vogna.

SÅ skal vi en tur på hytta og være med mine foreldre, samt navnefetsen til Marcus Alexander 4. juni.

Ellers må vi jo nyte litt av "sommeren" i Trondheim også. [:-]

Sommeren i Tr.heim var jo faktisk sommer i fjor! Hvertfall sistedelen av sommere.. Så krysser fingrene for at det blir i år og [:)]

skal en helg til sørlandet <3 <3 ELSKER sørlandet!! <3
så skal vi vell en tur til sverige! men funker ikke med telt i år :P så får vell leie hytte!
Ellers skal jeg nye hagen her hjemme <3

Jeg er egentlig ett vintermenneske, men nå er jeg LEI av snø, eller er fint når det er kaldt, men når det snør 30 cm i løpet av en natt, da blir jeg halvsprø!

Ferien fører oss til Fredrikstad,Tønsberg,Bergen og Sverige[:)] Det vi tror så langt i alle fall[:)]

Vi skal på ferie til Grand Canaria [:)]
Oldemor til lillegull bor der nede så vi skal ned og hilse på [:)]

Back
Topp