Drømmer om x-en.

Streken 2021

Elsker forumet
Marshmallows2021
Min første fikk jeg med x-en min. Det var ett elendig forhold og jeg gikk i fra han når guttungen var 8 mnd. (3år siden)
Nå når jeg har blitt gravid igjen med en annen mann, så drømmer jeg så syk mye om x-en!
Jeg skammer meg over å drømme om han, men det er i det minste bare mareritt.
I natt hadde jeg en ny drøm. Den var så intens at jeg fortsatt husker den relativt klart... Vanligvis så husker jeg bare følelser og blurr.
Dette er drømmen min:
Jeg drømte om x-en i natt.
Han leverte guttungen i jobb lastebilen sin(så vidt jeg vet kjører han ikke lastebil) . Guttungen hadde sykt mye ting med seg og mamma var der og hjalp meg med å bære inn. Mesteparten tryllet jeg opp på loftet, da ble x-en sur fordi jeg brukte magi, men vi begynte ikke å krangle. Så skulle jeg bare sjekke at alt var med inn. Plutselig hadde x-en kidnappet meg. Han kjørte avsted med meg i lastebilen. Jeg sa til han at jeg var fortsatt her, men han svarte ikke, bare kjørte raskere. Jeg var så redd. Spente meg fast i baksetet og prøvde å prate med han. Jeg husker ikke hva det gikk i. Jeg sluttet å prate med han når han kjørte uten å se på veien, han satt kun å så på meg (som satt bak)
Til slutt kom jeg på at jeg hadde telefonen. Så jeg ringte 113. Ingen tok den. Jeg kom på at 112 er nr til politiet, så jeg la på og ringte det. Da tok de den etter 2 ring. Jeg fikk frem at jeg var tatt mot min vilje, uten at x-en skjønte det. Sa bare en setning og la telefonen i lomma.

Til slutt kom vi til der x-en bodde. (huset lå i bunnen av bakken her, men det var ikke her like vel)

Han hadde fått tak i guttungen også, så jeg måtte bare spille med. Jeg var gravid, det visste ikke x-en. Han prøvde flere ganger å tvinge meg til sex, men jeg fikk lurt meg unna.

Det var en scene med masse folk og en sinnsykt stor sjefer. Jeg kunne ikke be om hjelp av noen. X-en fant ut at jeg er redd for hunder, så han tvang meg til å sitte langt unna med godbiter, mens eieren sendte den bort til meg. Jeg var sikker på at jeg skulle dø.

vi ute med guttungen å lekte. Vi skulle bli en familie igjen. Jeg spurte han hva det het her han bodde. Han sa adressen og jeg lurte på om hvorfor det ikke het det som resten av bakken, eller xxxx slik det het i bolig feltet der borte.

Han sa at nå var jeg jo akkurat sånn som før det ble slutt. Så gikk han opp over bakken.
Jeg trev guttungen med meg med en gang han var borte og gikk i motsatt retning, samtidig som jeg tok opp telefonen. Samtalen til politiet, på over 2 døgn var fortsatt i gang. Irritert over at jeg hadde glemt å legge på så hev jeg på røret. Og tastet nr på nytt. Ingen tok telefonen. Jeg hadde glemt hva x-en sa det het der huset var og gikk skuffet tilbake for å finne ett gateskilt. Jeg fant ikke noe.
Akkurat når jeg skal til å stikke av uten mål og mening så kommer 2 biler og en sykebil kjørende og stopper forran oss. Jeg er livredd, frem til jeg ser en mann med en stor blå bamsesak og en kvinne kommer ut av bilen.
Jeg utbryter bare "Dere hørte på i over 2 dager?!?" Damen nikker og jeg våkner.

Når jeg våknet gråt jeg av lettelse. Så måtte jeg se til guttungen.
Jeg begynte så å grine sånn skikkelig panisk gråt, helt til jeg igjen kom på at det bare var en drøm.
Vet ikke helt hva som er poenget her, følte vel bare for å dele.

Det høres veldig slitsomt ut! Skal ikke tolke denne spesifikke drømmen, men det kan være noe med forholdet du ikke har fått bearbeidet eller noe som kommer sterkere fram nå. Siden han stadig kommer frem i drømmene. En gammel frykt, dårlige følelser. Tror også vi gravide har mer mareritt generelt, kanskje som en mental forberedelse på beskyttelse av oss selv og baby? Ting jeg er redd for er ofte elementee i drømmer for tiden.

Jeg har mange livate og kraftige drømmer også. Husker fra sist at jeg våknet i panikk og var sikker på at drømmen var sann. For akkurat da er den så levende. Klarte ikke sove før jeg enten hadde vekka samboer og snakka med han eller stått opp en stund. Jeg husker drømmene mine til vanlig også, men i graviditeten er de ofte enda rarere/skumlere og mer livaktige når jeg våkner. Det kunne være så mye, at jeg mistet barnet, at noe fælt skjedde med folk i familien, store mareritt om random ting, heftige sexdrømmer som involverte f.eks random kollega/venn. Ble litt satt ut av noe av det :hilarious:

Tror ikke vi skal legge så mye i drømmer- og drømmetydning. Men det hørtes ut som en kjip drøm ja.
Jeg kan fortelle hva jeg (trodde) jeg drømte natt til i går!

Våknet og sa til kjæresten på badet at jeg hadde drømt at jeg shoppa helt vilt på nett- nærmere bestemt interiør på nordiskehjem.no.. xsmile9 Føltes så ekte. Sjekka mail: Og jammen var det ikke bestilt nye spisestuestoler! :woot: Ordrebekreftelsen kom 03.01 på natta. Vi har ikke snakka om nye stoler, og dette var virkelig helt fjernt!
Denne graviditeten kan bli dyr. Nå sover jeg et godt stykke unna mobilen... :D

Tror ikke vi skal legge så mye i drømmer- og drømmetydning. Men det hørtes ut som en kjip drøm ja.
Jeg kan fortelle hva jeg (trodde) jeg drømte natt til i går!

Våknet og sa til kjæresten på badet at jeg hadde drømt at jeg shoppa helt vilt på nett- nærmere bestemt interiør på nordiskehjem.no.. xsmile9 Føltes så ekte. Sjekka mail: Og jammen var det ikke bestilt nye spisestuestoler! :woot: Ordrebekreftelsen kom 03.01 på natta. Vi har ikke snakka om nye stoler, og dette var virkelig helt fjernt!
Denne graviditeten kan bli dyr. Nå sover jeg et godt stykke unna mobilen... :D

Herregud :laughing005:laughing021 Og du husker ikke at du var våken og gjorde det?? Shit. Jeg drømmer om det mannen har mellom beina, og han er ikke akkurat lei seg for det :angel4

Herregud :laughing005:laughing021 Og du husker ikke at du var våken og gjorde det?? Shit. Jeg drømmer om det mannen har mellom beina, og han er ikke akkurat lei seg for det :angel4

Husker virkelig ingenting av det, nei- og jeg skjønner ikke hvorfor jeg plutselig skulle få behov for nye stoler. Men drømmen føltes jo real, derfor jeg nevnte det om morgenen. Men det er første gang jeg gjør noe sånt.. og jeg håper ikke det er noe nytt jeg har begynt med :nailbiting:
Din drøm høres billigere ut!

Min drøm for noen dager siden:

Hadde født prematurt og etter om og men fikk vi komme hjem fra sykehuset. Slet mye med ammingen hjemme og babyen ble mindre og mindre. Tilslutt var den så liten at vi så ingen annen utvei en å skylle babyen ned i do.

Jeg fortsatte med pumping og styr og kava veldig for å få opp melkeproduksjonen. Etter noen dager var det mer melk og vi var klar til å prøve amming igjen. Men da kom vi på at vi hadde jo skylt baby ned i do og ble helt fortvila. Mannen fant frem verktøy og skulle se om han fant baby nedi rørene. Han hamra og styra på og fant tilslutt barnet som lå inni en type ventil i en ny fosterpose.

Så våknet jeg. Helt igjennom våt og sikkert 150 i puls. Fy søren for en ekkel drøm og alt var såå virkelig.

Har ikke hatt noen spesielle drømmer etter den og håper det ikke blir mer mareritt av den typen.

Min drøm for noen dager siden:

Hadde født prematurt og etter om og men fikk vi komme hjem fra sykehuset. Slet mye med ammingen hjemme og babyen ble mindre og mindre. Tilslutt var den så liten at vi så ingen annen utvei en å skylle babyen ned i do.

Jeg fortsatte med pumping og styr og kava veldig for å få opp melkeproduksjonen. Etter noen dager var det mer melk og vi var klar til å prøve amming igjen. Men da kom vi på at vi hadde jo skylt baby ned i do og ble helt fortvila. Mannen fant frem verktøy og skulle se om han fant baby nedi rørene. Han hamra og styra på og fant tilslutt barnet som lå inni en type ventil i en ny fosterpose.

Så våknet jeg. Helt igjennom våt og sikkert 150 i puls. Fy søren for en ekkel drøm og alt var såå virkelig.

Har ikke hatt noen spesielle drømmer etter den og håper det ikke blir mer mareritt av den typen.

Gravidhjerne ass...

Det høres veldig slitsomt ut! Skal ikke tolke denne spesifikke drømmen, men det kan være noe med forholdet du ikke har fått bearbeidet eller noe som kommer sterkere fram nå. Siden han stadig kommer frem i drømmene. En gammel frykt, dårlige følelser. Tror også vi gravide har mer mareritt generelt, kanskje som en mental forberedelse på beskyttelse av oss selv og baby? Ting jeg er redd for er ofte elementee i drømmer for tiden.

Jeg har mange livate og kraftige drømmer også. Husker fra sist at jeg våknet i panikk og var sikker på at drømmen var sann. For akkurat da er den så levende. Klarte ikke sove før jeg enten hadde vekka samboer og snakka med han eller stått opp en stund. Jeg husker drømmene mine til vanlig også, men i graviditeten er de ofte enda rarere/skumlere og mer livaktige når jeg våkner. Det kunne være så mye, at jeg mistet barnet, at noe fælt skjedde med folk i familien, store mareritt om random ting, heftige sexdrømmer som involverte f.eks random kollega/venn. Ble litt satt ut av noe av det :hilarious:
Vet du noe? Dette er faktisk et ganske bra poeng! Forholdet til x-en var jo ikke så bra i grunn, så det er nok noe her jeg må bearbeide i underbevisstheten. Jeg skulle bare ønske at jeg visste hva det var :hilarious:

Jeg hadde et stygt brudd med exen for ca elleve år siden og stadig kan jeg drømme om ham. De første årene var det skikkelig kjipe drømmer der jeg drømte at jeg hadde giftet meg med ham og ikke kom meg ut av forholdet. Eller at jeg var sammen med ham istedenfor han jeg giftet meg med noen år etter. Etter hvert har drømmene blitt mer "matter-of-factly" og jeg føler meg ikke lenger så fæl når jeg våkner, men det tok mange, mange år. Siste drøm jeg hadde om ham var faktisk for bare en uke eller to siden, en litt morsom drøm om at jeg fikk skyss av ham og noen i familien hans fra Portugal til Frankrike. Det er sykt hvor rare og virkelighetsnære graviddrømmene er :D

Jeg hadde et stygt brudd med exen for ca elleve år siden og stadig kan jeg drømme om ham. De første årene var det skikkelig kjipe drømmer der jeg drømte at jeg hadde giftet meg med ham og ikke kom meg ut av forholdet. Eller at jeg var sammen med ham istedenfor han jeg giftet meg med noen år etter. Etter hvert har drømmene blitt mer "matter-of-factly" og jeg føler meg ikke lenger så fæl når jeg våkner, men det tok mange, mange år. Siste drøm jeg hadde om ham var faktisk for bare en uke eller to siden, en litt morsom drøm om at jeg fikk skyss av ham og noen i familien hans fra Portugal til Frankrike. Det er sykt hvor rare og virkelighetsnære graviddrømmene er :D
Godt å høre at det ikke bare er meg i det minste :)

Jeg dør av latter Men det er godt å høre at det ikke er bare meg. Har drømt om mye sykt i det siste. Her er den verste så langt.

At min mann var utro og kjæresten (samtidig som vi er gift) var veldig mye med oss. Hadde først skjønt det slik at de var bestevenner eller noe. Men en dag satt vi alle 3 i bilen. Hun kjørte vår bil, jeg satt på fremsetet ved siden av henne, og han satt bak. (Ok, hvorfor kjører bestevenninen vår bil nar begge har lappen og var edru??). Så stoppet vi ett sted, og da fridde han til henne... Så sa han, «fra nå av blir det enten hun og meg, eller oss 3»... (ble en krangel). Så begynte hun kjæresten å gå ut av bilen og kom på min side, åpnet min dør og sa «Nå eier du absolutt ingenting her lenger, så nå skal du få lov å komme deg ut av MIN bil. Du finner dine ting utenfor MITT hus når du kommer tilbake og hente dem. Vær så snill og ikke forstyrr oss». Hun fortsatt å hive min jakke ut av bilen. Til slutt klarte jeg å flytte meg på førersetet, startet bilen og... herregud. Jeg begynte å kjøre på henne og prødve å mose henne mens hun prøvde å komme seg inn i bilen.
Hele den tiden satt mannen min bak, sa absolutt ingentig, og bare så på oss...

Jeg våknet til en stor flekk med tårer og en dyne nesten gjennomvåt i svett. Er glad at jeg våknet igjen til den ekte-ham jeg kjenner til. ❤️

Back
Topp