Drømmer om natten...

Mekanikerfrue

Glad i forumet
Januarlykke 2020
helt sliten når jeg våkner :)
Så realistisk! Noen ganger vet jeg ikke om jeg drømte eller ikke når jeg våkner fordi det føles ekte. Andre ganger er det som å være med i en syk film. Innmari inntense drømmer.
Flere som har det sånn?
Husker det var sånn på slutten av første svangerskap i 2008 :)
 
Ja, både forrige og denne gang. Denne gangen har det ikke vært så mange enda (var mest i begynnelsen sist) men var ikke bare mareritt, hadde også noen veldig virkelige drømmer som ikke var negativt ladet men som hadde em fantasi fra en annen verden.

For noen dager siden drømte jeg at jeg hadde sagt at det var greit at ei venninne kunne få lov til å jakte/drepe hunden min. Vi sørget for at hun hadde det så helt utrolig kjekt de siste minuttene hun hadde igjen å leve. Hun lekte så fint sammen med en annen hund. Og der var jeg og venninna mi på terrassen og jeg stod bare ved siden av mens jeg såg at hun skøyt henne. Etterpå når hun var død, kunne jeg ikke forstå hva jeg hadde gått med på. Hvorfor ville hun drepe hunden min og hvorfor i alle dager hadde jeg sagt ja. Jeg hadde ikke snakket med forloveden på forhånd og gruet meg fælt til å ringe han og visste ikke hva jeg skulle si. Var heeelt i fra meg!

Skjønner liksom enda ikke hvorfor i h******* jeg gikk med på noe slikt, jeg elsker jo hunden min. Var utrolig deilig å våkne opp å vite at det hele var en drøm, men fy søren for en ekkel følelse!
 
Drømmer masse! Hvis jeg våkner setter jeg i gang med nytt drøm.
I natt var jeg midt i intens sci fi film.. med droner og hele pakken. Alt handlet om min familie.
 
Jeg drømmer også masse, veldig ekte drømmer som jeg gjerne tenker på dagen etter. Mange av drømmene er ekle, skumle eller triste. Veldig slitsomt ..
 
Akkurat sånn har jeg det også. Det er veldig slitsomt, og ikke er det noe koselige drømmer heller :(
 
Drømte i natt att vi skulle adoptere ei jente på 5 år fra Afrika... Fikk ett så godt forhold til henne da vi var der for å hjelpe til på en skole. Hun hadde ikke igjen noe familie...

Kjenner jeg savner henne nå etter jeg våknet, ei lita jente som ikke eksisterer... Så inntense er de drømmene....!
 
Jeg drømmer masse til vanlig, så ikke noe nytt her. Og husker mange av drømmene mine i flere dager etterpå også gjerne
 
Back
Topp