Drømmer om mat

Snurri

Gift med forumet
Julegavene 2019
Jeg drømte at jeg spiste et rundstykke med brie, eller blåmuggost :hungry: Er ikke sikker, tror det startet som brie og ble til blåmuggost etterhvert. Smurte tykt på og momset det i meg! Og fikk dårlig samvittighet for babyen, i drømmen :dead::hilarious:
 
Hahaha!! :p

Jeg gleder meg til å kunne spise sånt og salami og drikke vin osv. Omg!
 
Hahaha, det er kjempemorsomt! :laughing002
Jeg savner mest rødvin, fordi oster og spekemat putter jeg på pizza de gangene jeg får lyst på det :happy:
 
Åååh, rødvin..... Jeg har så lyst på et glass. Hver gang jeg er i selskap og det er rødvin på bordet, så må jeg bare sniffe litt på noen andre sitt glass. Jeg er blitt sniffoholiker.
 
Jeg drømmer noenganger at jeg drikker meg full med baby i magen :facepalm: føles skikkelig merkelig, og enda jeg ikke engang savner alkohol
 
Jeg dagdrømmer mye om mat ;) det jeg drømmer mest om er en medium rare biff med tilbehør og et deilig glass rødvin. Ikke smakt en dråpe alkohol siden mai 2018 så det begynner å bli en stund siden. Så om noen mnd skal jeg nyte et glass vin <3
 
Jeg dagdrømmer mye om mat ;) det jeg drømmer mest om er en medium rare biff med tilbehør og et deilig glass rødvin. Ikke smakt en dråpe alkohol siden mai 2018 så det begynner å bli en stund siden. Så om noen mnd skal jeg nyte et glass vin <3
Har en svigermor som er skikkelig flink til å lage mat, og spesielt sånn type indrefilet eller annen type godt kjøtt. Nå steker hun kjøttet ekstra for meg, og hun lager ofte kylling ved siden av i tillegg. Men det er ikke det samme! Neste gang skal jeg si fra på forhånd at jeg bare tar kylling, er ikke noe vits i å oversteke kjøttet for meg altså!
 
Back
Topp