Drømmer om mat

Lutzern

Februar 14 - miss trøtt
Februar 2014 - Skjult forum
VIP
Jeg spiser jo ikke så mye for tiden og måltidene er mer ubehagelig enn at jeg egentlig klarer å nyte noe smak. I natt drømte jeg om mat... Jeg åt og åt! Å Gud så mye jeg åt, lasset på tallerkenen med og satt å spiste leeeenge. Var ikke kvalm i drømmen og kjente heller ikke noe metthet - bare smaken av all maten. Var koldtbord med myyyye forskjellig. Og dere skulle jammen sett dessertbordet! :D

Hørtes ut som en fin drøm i grunn ;) her har de fleste drømmer vært nærmere mareritt enn annet.. I går drømte eg at snuppa klatret på et gelender på en terasse høgt oppe og datt utfor.. Våkna og var helt ekkel i hele kroppen. I dag våkna eg av at det var ulver som var etter meg og Marigull.. Vil heller ha søte gode drømmer ;) kan ikkje huske eg drømte særlig med Mari, einaste var rett før testing hadde eg en drøm om at eg var blitt mamma til ei søt lita frøken! Så stemte jo på en prikk det :) ingen følelse på kjønn denne gang! Men fasiten på drømmene trur eg heng i samen med søvnen.. Sover litt dårlig for tida.. Håpe matlysten snart tar seg opp og formen blir bedre :)! Her er det variabelt fra dag til dag..enkelte bedre enn andre :)

Førstemann: 31.aug-09 ❤
Andremann: ventes 7.feb-14 :))

Ja var veldig fin drøm! Drømmer mye for tiden... Har faktisk drømt at babyen kom, var en gutt og ble prematur. Lå i kuvøse men virket frisk og fin forde... Kunne ta han ut når jeg ville og den pustet selv og var som en vanlig baby...men den prøvde hele tiden å stikke av. Kravlet seg avgårde :p

Back
Topp