drømmer om mage igjen..

Elise_GS

Betatt av forumet
Har sitti og kikket på bilder av meg selv som gravid i kveld, og fra den første tiden med Aksel, og merker at jeg gleder meg SÅ til å få oppleve det igjen! Ikke det at jeg ikke nyter tiden med lilleprins, og ønsker jo å gi ham all min oppmerksomhet en stund til, men jeg kjenner at det kan ikke bli altfor lenge til neste gang. Verpesyk.. [:D] Har jo aldri vært så stolt av kroppen min som når jeg var gravid, og elsket å kjenne livet der inne. Noen fler som er verpesyke?

Nai, ikke før om et par-tre år..

Både ja og nei ! Har veldig lyst på en baby ganske snart men har ikke lyst til å gå gravid igjen men begge de to ønskene kan vel vanskelig oppfylles..
Men det blir vel ønsket om en ny baby som vinner etter hvert :)

jeg er vel ike klar for ett barn da, men jeg har SYKT LYST å FØDE igjen. kunne gjort det nå uten stress! Elsker det, må si att det var det beste med hele svangerskapet [8|] og det å kjenne liv [:)]

ORIGINAL: Trizia

jeg er vel ike klar for ett barn da, men jeg har SYKT LYST å FØDE igjen. kunne gjort det nå uten stress! Elsker det, må si att det var det beste med hele svangerskapet [8|] og det å kjenne liv [:)]

. kan ikke si at jeg føler det helt sånn...[:D]

ORIGINAL: Felice

Hehe.. alle veninnene mine sier jeg er GAL som har lyst ti ldet :P lol. men jeg må si det Var digg :P haha.. ja var vondt men på en digg måte.. hehe

Hehe.. alle veninnene mine sier jeg er GAL som har lyst ti ldet :P lol. men jeg må si det Var digg :P haha.. ja var vondt men på en digg måte.. hehe

Tror jeg sier meg enig med venninnene dine.. nå må jeg nesten lete opp fødselshistorien din altså :)

Tror jeg sier meg enig med venninnene dine.. nå må jeg nesten lete opp fødselshistorien din altså :)

Hehe.... husker ikke om jeg skrev så detaljert :P men 7t fra beg t slutt :P ienge smertestillende, bare varm vann. 20 min med press. 6 sting :P hehe

Både ja og nei..Vi begge vil ha 1 bebis til.Men vi vet ikke helt når eller om det blir en gang.Med tanke på våres fødselsopplevelse [:'(]

ORIGINAL: *Snoopy*

Både ja og nei..Vi begge vil ha 1 bebis til.Men vi vet ikke helt når eller om det blir en gang.Med tanke på våres fødselsopplevelse [:'(]

Tung fødsel?

ORIGINAL: Elise_GS

Tung fødsel?

Ja kan si det sånn..Men selve fødselen var jo en ting,vet jo at det var vondt..Men når du har fulle høna i sting å verken kan gå i trapper,oppi dusjen eller sette seg på mangen uker etterpå så er ikke det noe å glede seg til [8|]Skulle ha fødta et par ganger hadde eg bare unngått tang og klipping så..

Tung fødsel?

Ja kan si det sånn..Men selve fødselen var jo en ting,vet jo at det var vondt..Men når du har fulle høna i sting å verken kan gå i trapper,oppi dusjen eller sette seg på mangen uker etterpå så er ikke det noe å glede seg til [8|]Skulle ha fødta et par ganger hadde eg bare unngått tang og klipping så..

skjønner godt hva du mener. men, jeg hadde det sånn med første, 19 sting. ikke sitte/gå på fler dager. så gledet meg ikke til det igjen, men med Felix sydde jeg ikke et eneste sting. så trenger ikke bli like ille. trøste deg med det =)

frister lite å bli gravid igjen. tror det holder med to. fødselen har ej ikke noe imot=) det kunne ej godt gjort igjen=) hehe..

ORIGINAL: tontolini

Tung fødsel?

skjønner godt hva du mener. men, jeg hadde det sånn med første, 19 sting. ikke sitte/gå på fler dager. så gledet meg ikke til det igjen, men med Felix sydde jeg ikke et eneste sting. så trenger ikke bli like ille. trøste deg med det =)

Men eg har et hakk i bekkende som hun satte seg fast i..Så sannsynligheten for at de må frem med tang en gang til er stor..Verste er vel at sambo nekter og være med på en ny fødsel,han satt å hang i denne snora til hjelp haha [;)]Thea mista hjerterytmen maaaangen ganger å han var så sikker på at hun skulle dø at han knakk heilt [8|]Rett før han fløy på legen...
Men det trenger jo ikke å skje neste gang da,men skremmende for d [8|]

Tja..føler meg ikke helt ferdig med å gå gravid - MEN det skal bli mange ÅR til neste gang[8D]
To tette er nok her[:D]

Back
Topp