Drømmer om kjønn

BabyandI

Forelsket i forumet
Himmelbarn
Jeg har hatt flere drømmer om en jentebaby, jeg vet ikke om det er fordi jeg ønsker meg jente at jeg har de.
De føles så utrolig ekte så jeg er så spent på å få vite kjønn. Hadde selvfølgelig blitt glad for en gutt til, sønnen min er fantastisk og var en veldig enkel baby :) hører ofte at gutter er lettere enn jenter men det er vel forskjellig som alt annet.

Med sønnen min hadde jeg veldig guttefølelse og når jeg var på OUL så spurte hun meg først om jeg ville gjette og jeg sa « det må være gutt» og det var det :)

Hvilket kjønn tror du at du får?

Jeg aner ikke :p Forrige gang drømte jeg bare ombabyen to ganger, første gangen var veldig tidlig og da var det ei jente som ble født i uke seks og var på str med hånda mi (:hilarious:) og etter at hun ble født forandret hun seg gradvis til en kanin :hilarious: Andre gangen var mye nærmere oul og da drømte jeg om en gutt, og hadde litt magefølelse av at det var gutt, selv om de fleste rundt oss tippet jente :happy:

Jeg aner ikke :p Forrige gang drømte jeg bare ombabyen to ganger, første gangen var veldig tidlig og da var det ei jente som ble født i uke seks og var på str med hånda mi :)hilarious:) og etter at hun ble født forandret hun seg gradvis til en kanin :hilarious: Andre gangen var mye nærmere oul og da drømte jeg om en gutt, og hadde litt magefølelse av at det var gutt, selv om de fleste rundt oss tippet jente :happy:
Vi får håpe det ikke blir en kanin da :p

Sist drømte jeg natten før OUL at fosteret tisset inni magen, med en guttetiss, og det ble gutt :hilarious: Hadde alltid sett for meg at første kom til å bli jente den gang, så det kjentes veldig rart en stund, men denne gangen er det ikke noe håp/ønsker, så da blir det vel ingen drømmer heller :p

Jeg har hatt flere drømmer om en jentebaby, jeg vet ikke om det er fordi jeg ønsker meg jente at jeg har de.
De føles så utrolig ekte så jeg er så spent på å få vite kjønn. Hadde selvfølgelig blitt glad for en gutt til, sønnen min er fantastisk og var en veldig enkel baby :) hører ofte at gutter er lettere enn jenter men det er vel forskjellig som alt annet.

Med sønnen min hadde jeg veldig guttefølelse og når jeg var på OUL så spurte hun meg først om jeg ville gjette og jeg sa « det må være gutt» og det var det :)

Hvilket kjønn tror du at du får?

Gutter er IKKE enklere enn jenter, har to tette (2,5 år mellom) å herremiiiiiiin for en energi ha ha.. full fart, knall og fall og slossing u name it.. typisk gutter med andre ord he he..

Jeg har vel alltid tenkt at jeg kom til å få to sønner, som kommer av jeg har drømt det mange ganger siden jeg var barn faktisk. Under begge svangerskapene drømte jeg om at det var gutt. I den ene drømmen var det UL hvor vi så det var gutt. På ekte OUL med nr1 så tissen og sa det er ihvertfall gutt før JM sa noe. Ønsker meg veldig ei jente om svangerskapet går bra, pg vi la til litt innsats for at vi skal få det ift tips osv hvordan lage jentebaby he he.. MEeen en lillebror er alltid velkommen uansett.

Har alltid sagt at dersom jeg og mannen får et barn til så blir det jente (har en jente sammen fra før). Men har drømt om at det blir en gutt, og har det samtidig litt på følelsen også. Så blir spennende :)

Jeg har jente fra før, så hadde vært enklere å billigere å fått en jente til, men hadde vært morsomt med en av hver.

Ikke direkte relatert til drømmer om natta men.. Jeg har alltid ønsket meg jente og fikk også det som nr 1. Jeg går og tenker at babyen i magen er en gutt, men det gjorde jeg forrige gang også. Tror det er for å mentalt forbedrede meg på om det skulle bli en gutt. Jeg er også denne gangen litt redd for hvordan jeg vil reagere dersom det blir en gutt :confused005
Vil nok uansett bli ubetinget glad i lille babyen :Heartred. Jeg tror usikkerheten min rundt gutter er at jeg aldri har opplevd små guttungene til omgangskretsen min som sjarmerende eller oppdragne. Heller det motsatte.. Det finnes sikkert supersøter gutter på samme måte som det finnes ufordragelige jenteunger.

Ikke heng meg.. Klarer ikke gjøre om følelsene mine :( Noen tips til å overkomme denne "frykten" ?

Ikke direkte relatert til drømmer om natta men.. Jeg har alltid ønsket meg jente og fikk også det som nr 1. Jeg går og tenker at babyen i magen er en gutt, men det gjorde jeg forrige gang også. Tror det er for å mentalt forbedrede meg på om det skulle bli en gutt. Jeg er også denne gangen litt redd for hvordan jeg vil reagere dersom det blir en gutt :confused005
Vil nok uansett bli ubetinget glad i lille babyen :Heartred. Jeg tror usikkerheten min rundt gutter er at jeg aldri har opplevd små guttungene til omgangskretsen min som sjarmerende eller oppdragne. Heller det motsatte.. Det finnes sikkert supersøter gutter på samme måte som det finnes ufordragelige jenteunger.

Ikke heng meg.. Klarer ikke gjøre om følelsene mine :( Noen tips til å overkomme denne "frykten" ?

Henger deg ikke, like normalt å ønske seg et kjønn som ikke å gjøre det. Har to gutter fra før her. Ønsket ei jente, og skal ærlig innrømme ble skuffa på OUL, MEN når det er sagt så ga skuffelsen seg rimelig fort ❤ Alle gode ting er tre nå kanskje ha ha.. en lillebror ville uansett være velkommen.

Har to jenter fra før så er «rart» å forestille seg å bli mamma til en gutt. Har feeling på jente igjen. Men det hadde vært veldig morro om det blei en gutt denne gangen.

Ingen drømmer enda. Har en gutt fra før og det hadde vært kjekt med både gutt og jente, trives som guttemamma og artig med jente enkelt og greit :)

Tror det blir en gutt men sist trodde jeg det ble en jente og da ble det gutt så stoler ikke helt på meg selv:laughing002

I natt drømte jeg om en guttebaby ❤️ Han hadde storebrors øyne og smilehull og var veldig lik, bortsett fra hodeformen❤️

Første drømmen om baby denne gangen.. Spennende å se hva det viser seg å være ❤️

Ikke drømt noe enda

Jeg har fryktelig lyst på jente først, og så gutt. Fordi jeg tenker det er godt for en gutt å ha en storesøster!! :) Men det får bli som det blir. Har ingen følelser, og ingen drømmer hatt!

Håper gutt. Men gått med tvilling følelse den siste tiden.. tror gubben hadde fått sjokk da..

Back
Topp