Drømmer om kjønn

Neinei

Forumet er livet
VIP
Februarlykke 2016
Mailykke 2018
Dere som har barn fra før; har dere drømt om kjønnet tidlig i svangerskapet?
Og har det stemt?
 
Kvar gong eg drømte om fødsel, var det jente.
Bortsett frå den ganga det var ein Subaru... :-P

Fødte ein gut. :-)
 
Kvar gong eg drømte om fødsel, var det jente.
Bortsett frå den ganga det var ein Subaru... :-P

Fødte ein gut. :-)

Regner med at skuffelsen var stor da det ikke kom noen Subaru ;)

Jeg drømmer konsekvent om gutt/blått bortsett fra da ungen var kjønnsløs og lå på trappa og venta...
 
En venninne av svigermor "spår" med en slags pendel, og den sa gutt visstnok. Har visst stemt på de andre hun har gjort det om, så venter spent!:) vet ikke helt om jeg tror på det :p
 
Har drømt feil begge gangene :-p drømt jente fått gutt. Denne gangen har jeg drømt gutt Hehe så gjenstår å se
 
Før jeg ble gravid så har jeg alltid drømt at jeg får gutt, men etter jeg ble gravid så har jeg ikke drømt om noe kjønn.. Har alltid sagt jeg tror jeg får gutt, men nå i det siste sier magefølelsen litt at det er jente.. Så dette blir spennende :-)
 
Har ikke drømt noe som helst ennå. Hadde magefølelse for jente i starten, men tror det er gutt nå.
 
Magefølelsen min sa gutt, drømte en gang jeg fikk en jente som skulle hete Elisabeth. Fikk en gutt:-)
 
Regner med at skuffelsen var stor da det ikke kom noen Subaru ;)

Jeg drømmer konsekvent om gutt/blått bortsett fra da ungen var kjønnsløs og lå på trappa og venta...

Samboer var veldig gla, for i drømmen måtte han begynne jobbe hos den lokale Subaru-forhandleren sånn at me kunne få billige deler. :-P
 
Har ikke drømt noe enda. Har jentefølelse, men samtidig, når jeg ser for meg babyen inni magen, så er den kjønnsløs :p ble spådd jente av to ulike synske (ene var Henning Hai Lee Yang), så det blir spennende å se :)
 
Samboer var veldig gla, for i drømmen måtte han begynne jobbe hos den lokale Subaru-forhandleren sånn at me kunne få billige deler. :p

Så klart måtte han det :)

Da jeg fortalte mannen om min drøm, endte det (igjen) med en diskusjon på hva ungen skal hete hvis det blir gutt :P
Vi er egentlig enige, altså, det er bare det at jeg har et navn jeg liker enda bedre enn det vi er enig om, så jeg prøver meg på det hver dag...
 
En av mine beste venninner drømte faktisk at jeg får en gutt.
Ikke drømt om kjønn selv ennå, men tror jeg bærer på en gutt, uten å kunne sette fingeren på noe som helst.
 
Jeg føder ikke babyer i drømmene. Det er en katt som oftest og jeg blir så stresset hver gang for hvordan skal det gå med katten i barnehagen? Helt sjukt, jeg er ikke riktig navla :P
 
Jeg drømte gutt forrige gang og det stemte, har drømt jente denne gangen. Til og med hva hun heter drømte jeg, og det var et navn vi aldri har snakket om eller en gang tenkt på. Så om det blir jente så har vi navnet klart, for det var fint :)
 
Jeg føder ikke babyer i drømmene. Det er en katt som oftest og jeg blir så stresset hver gang for hvordan skal det gå med katten i barnehagen? Helt sjukt, jeg er ikke riktig navla :p

Jeg føder ikke jeg heller, jeg bare har ungen. Ene natta drømte jeg om penisen til babyen. Ikke ansiktet eller noe slikt. Penisen.

Og i natt drømte jeg at jeg brøt meg inn i bilene i parkeringshuset på jobb, på jakt etter en mørkeblå vognpose. Jeg fant den i bilen til en kollega som har tvillingjenter. Så da stjal jeg den, og løp opp trappa på et kjøpesenter. På toppen snublet jeg i babyen som jeg hadde lagt fra meg på gelenderet, så jeg tryna, ramla ned fire etasjer og landet i vannsklia på Tusenfryd...
 
Back
Topp