Vårt lille Knøtt er født ♡

CD50, og da venter jeg egentlig bare på TR og telefonen fra gynekologen, som jeg håper ikke tar så altfor lang tid.
Får jeg EL neste PP så har jeg fått beskjed om å ikke teste for graviditet før tre uker er gått, slik at hvis det er kjemisk graviditet vet jeg ikke om det, og blir derfor ikke like skuffa. Vet ikke om jeg kommer til å klare å gjøre det, men mannfolket har sagt han skal gjemme testene for meg. :p
 
Lykke til i ny PP. Og stemmer i det Bambii her sier - nyt et glass vin [emoji4] Det gjør jeg i kveld, man vet aldri når det blir det siste på en stund [emoji16]
 
❤️❤️
 
Huff sender en god klem :Heartred Det går fort til du får hjelp nå selv om det ikke føles slik alltid :(
 
Den siste uken har jeg vært opptatt med ny expansion i World of Warcraft. Så har helt glemt hvilken CD jeg er på, og har helt glemt mye av forumet. Er fortsatt innom en gang iblant, men blir nok opptatt utover måneden. Kommer til å prøve å holde meg på topp 1-20, i håp om å vinne ett babynest da. :)

Greit å få tankene over på noe annet en periode [emoji4]
 
Hvordan går det med deg?
Egentlig ikke så bra. Jeg sitter her og venter på en "naturlig" blødning, som sikkert aldri kommer. Kan ikke ta kontakt før den 10 med mindre den kommer. Og i september skjer det jo ingenting for jeg reiser bort, så da blir det ikke noe hormonell behandling, fordi gyn vil undersøke meg midt i å se hvordan det ser ut, så er to helt bortkasta måneder.... :(
 
619261D0-4C50-4110-AF30-2AC1F88590DA.jpeg
Når 25 mlU er kraftigere/lik som en 10 mlU
 
Back
Topp