I alle forum jeg følger der folk med jevngamle babyer skriver er det såå mange som melder om babyer som sover natten gjennom nå, evt med én oppvåkning/amming... Znork. Det gjelder hvertfall ikke oss!! De siste seks ukene har han våknet alt mellom hver time til hver andre time gjennom hele natten, fra den starter i 19-tiden til dagen begynner 6-7-ish. Han sov faktisk bedre fra måned 0-4 enn fra 4-6.
Dette begynner å tære noe voldsomt på meg; får stort sett en knekk i 16-tiden hver dag nå hvor jeg føler meg helt på gråten av ingenting, kan være utrolig irritabel osv. Æææ. Og ja, når jeg skriver dette innlegget er klokka 16.20 - i desperasjonens time. Hvor lenge kan man ha det sånn her? Er det bare meg eller er vi flere?? Forslag til løsninger fra egne erfaringer?
Dette begynner å tære noe voldsomt på meg; får stort sett en knekk i 16-tiden hver dag nå hvor jeg føler meg helt på gråten av ingenting, kan være utrolig irritabel osv. Æææ. Og ja, når jeg skriver dette innlegget er klokka 16.20 - i desperasjonens time. Hvor lenge kan man ha det sånn her? Er det bare meg eller er vi flere?? Forslag til løsninger fra egne erfaringer?