I alle forum jeg følger der folk med jevngamle babyer skriver er det såå mange som melder om babyer som sover natten gjennom nå, evt med én oppvåkning/amming... Znork. Det gjelder hvertfall ikke oss!! De siste seks ukene har han våknet alt mellom hver time til hver andre time gjennom hele natten, fra den starter i 19-tiden til dagen begynner 6-7-ish. Han sov faktisk bedre fra måned 0-4 enn fra 4-6.
Dette begynner å tære noe voldsomt på meg; får stort sett en knekk i 16-tiden hver dag nå hvor jeg føler meg helt på gråten av ingenting, kan være utrolig irritabel osv. Æææ. Og ja, når jeg skriver dette innlegget er klokka 16.20 - i desperasjonens time.
Hvor lenge kan man ha det sånn her? Er det bare meg eller er vi flere?? Forslag til løsninger fra egne erfaringer? 
Dette begynner å tære noe voldsomt på meg; får stort sett en knekk i 16-tiden hver dag nå hvor jeg føler meg helt på gråten av ingenting, kan være utrolig irritabel osv. Æææ. Og ja, når jeg skriver dette innlegget er klokka 16.20 - i desperasjonens time.

Problemet her ble at hun plutselig våknet flere og flere ganger på natta uten at noe var galt.. Så jeg fikk ikke sove noe spesielt allikevel. Så da måtte jeg bare gjøre noe. Helsesøster sa at det vanligvis tok 3 dager, med mindre baby er veldig viljesterk. Her tok det 7
Et annet tips dersom du er som meg, som ikke klarer å slappe av/hvile på kommando så har jeg lastet ned appen «Calm» og skrur på meditation. Sovner med en gang
Så sovner hun igjen, og så er det på an igjen etter noen timer Merket fremgang etter et par dager. Når hun våknet i 3-tiden f.eks, sovnet hun plutselig igjen av seg selv.