Drømmer om eksen igjen..

lundie

Betatt av forumet
Hei!

Æsj, har i noen netter på rad nå drømt om eksen.. [&:] Har drømt jevnt og trutt om han ganske lenge nå (før jeg ble gravid også). Drømmene har utviklet seg, og i begynnelsen var det han som var ineteressert i meg, men jeg ville ikke pga samboeren min og datteren min.. Så fant vi ut at det skulle funke, og jeg dumpet samboeren.. [:-] I virkeligheten har eksen fått seg dame, og jammen dukket ikke hun opp i nattens drøm også! Og i den drømmen gjorde jeg alt jeg kunne for å ødelegge for dem.. Det endte opp med at jeg fant ut at hun var ålreit og jeg ga opp. I drømmen sa jeg "your girlfriend's lovely Hobbes". Dere vet, akkurat som Carrie sier til Big i Sex and the City om hun Natasha... Jeeses! :S

Blir sprøøø! Syns ikke det er så innmari gøy at han driver og dukker opp hele tiden.. Har vel egentlig funnet ut at jeg har noe uoppgjort med han (i følge "drømmetydningsnettsiden"), og vet isåfall hva det skulle vært, men det er ikke noe jeg gidder å ta opp med han.. Er jo en hel evighet siden vi hadde noe på gang. Vi snakker 1 og 2 klasse på VGS liksom.. Er straks 25 nå, så det er jo en liten stund siden kan man si.. [;)]

Andre som drømmer om eksen??

Mvh Lundie

Nei, heldigvis gjør jeg ikke det.
Men drømmene til gravide er faktisk en helt egen gen innefor psykologien, og det er mange ting som skal bearbeides i drømmene også under graviditeten.

Så rart.. jeg har også begynt å drømme om eksen min igjen. Vi var sammen i 4 år. Nå dukker han stadig opp i drømmene mine hvor han passer på meg. uansett hva jeg gjør eller om jeg kommer opp i farer så er han der for meg. ganske snodig [:)] Men jeg ville absolutt aldri hatt han tilbake. Det var en god grunn til at det ble slutt [:)]

Jeg drømmer faktisk ofte om eksen. At han er min samboer! Hehe..
Har ikke drømt om han siden vi gjorde det slutt for snart 5 år siden, savner han IKKE-
men han dukker opp av og til i drømmene!
Snåle gravide drømmer sier bare jeg[:D]

Jeg drømmer ikke om eksen, men en god kompis av meg.. En jeg ikke kunne sett på på den måten engang.. Men alikevel drømmer jeg at vi har sex, har våknet noen ganger nå.. Syns det er litt små ekkelt, men er jo blitt litt små kåt så må vekke gubben[8D]hehe... Enten det jeg drømmer, elller at gubben er utro! Noe jeg vet han aldri ville vært, men det kommer uansett[&:][:)]

Godt vi har noe å skylde på damer[:D]

Back
Topp