Drømmer og mareritt

Augustspire

Gift med forumet
❤️ Augustlykke 2020 ❤️
Maiskolbene 2023 :-)
Junibollene 2023
Er det kun jeg som sliter med utrolig sære drømmer og mareritt for tiden?

I natt drømte jeg om at min avdøde mor var sur og skuffa fordi hun ikke fikk ligge i senga med meg og samboeren. Så sa hun at hun ville være nær babyen.
Det endte med at jeg fikk overbevist henne om at når ungen er ute skal hun få tilbringe så mye tid med den som hun vil :bored:
Føler jeg har gjort til at babyen blir hjemsøkt nå :hilarious::eek::oops::rolleyes:

Jeg drømmer også mye rart! Jeg våkner, tenker "what the fuck...?!", sovner igjen, og glemmer det for alltid (dessverre?). :joyful:

Er det kun jeg som sliter med utrolig sære drømmer og mareritt for tiden?

I natt drømte jeg om at min avdøde mor var sur og skuffa fordi hun ikke fikk ligge i senga med meg og samboeren. Så sa hun at hun ville være nær babyen.
Det endte med at jeg fikk overbevist henne om at når ungen er ute skal hun få tilbringe så mye tid med den som hun vil :bored:
Føler jeg har gjort til at babyen blir hjemsøkt nå :hilarious::eek::oops::rolleyes:
Huffameg :shy: Det var en spesiell drøm ja. Jeg drømte også et eller annet i natt. Husker ikke hva det var, men det var mareritt. Husker jeg dreiv å sparka som en gal i drømme. Kan godt hende jeg sparka på ekte også :hilarious: Og så var jeg så varm i natt!

Drømmer også helt teite ting!
Her om dagen drømte jeg at jeg var med i en konkurranse om å dekorere pepperkakehus og jeg pynta med fjær, godteribelter (de sure vettu) og tomme nesesprayflasker :hilarious::hilarious::hilarious:

Jeg har også helt syke drømmer og snakker mye mer i søvne enn jeg vanligvis gjør :hilarious:

Huff, ja, drømte at jeg akkurat hadde født og skulle få i gang ammingen, og ene brystet spruta det melk som bare det og det andre klemte jeg bare ut noe svart og ekkelt tykt noe! Herlighet, det føltes så virkelig også! Tror det var hjernen som slo sammen ett par fødselsartikler jeg hadde lest før på dagen, en om amming og en om barnebek! Det var iallefall en sær drøm!

Drømmer mye rart for tiden jeg også, i natt drømte jeg at jeg våknet av en ubehagelig drøm.. meget usaklig.

En drøm jeg aldri glemmer er fra forrige svangerskap. Jeg har alltid hatt hester, men når jeg var 4-5 mnd på vei så solgte jeg min siste hest.
I drømmen så drømte jeg at jeg var i stallen til hestene, plutselig kjente jeg at fødselen var på gang. Og de som bodde der sa at jeg hadde bare mulighet for å føde på ett bord i stallen med høy på. De ringte en veterinær som skulle ta imot barnet og han var på vei.
Dermed fødte jeg i stallen og barnet kunne ikke reise seg etter ett døgn, så veterinæren måtte gi den cola :bored:.

Må nevne at jeg hadde en hest som fikk ett føll som ikke reiste seg og fikk cola av veterinæren.. :facepalm:

Har drømt 2 ganger at jeg venter gutt, ønsker veldig jente, men blir glad uansett. Ene gangen var jeg på ul og fikk se babyen i 3d. Og der var det tiss og pung. Og jeg hørte jeg sa til de vennene mine som har sagt det skal bli jente, "hva var det jeg sa.... Det er en gutt!"

I natt drømte jeg at jeg var i fjøset og jeg skulle føde, men jeg var jo bare 12 uker på vei. De sa de måtte inni å kjenne for ungen kjentes litt mindre en den skulle være. Tilslutt fødte jeg en gutt med det lange håret og jeg syns han var kjempe stygg. Glade det bare er drømmer

Jeg drømte at jeg var på flukt fra noe skummelt som tok å drepte en person ved å trykke de gjennom snø skaren. Blodet rant til det bare var skillettet igjen. Holdt på å dø når jeg våknet. Måtte gå hjem fra jobb kl 14. Var så sliten at jeg fikk migrene.

Ikke så veldig rare drømmer, men veldig klare og levende. Husker dem godt etter at jeg har våknet.

Back
Topp