Drømmer og mareritt

Fru.Kongshaug

April 2013s nerd!
VIP
Så har det begynt da, sånn skikkelig!
De siste dagene har jeg hatt ganske så livlige drømmer, mye mer enn vanlig, og det er jo helt normalt.

Men i natt toppet det seg, to ganger på ei natt! Første gang våknet jeg av meg selv....da drømte jeg at jeg fødte i do fordi jeg hadde forstoppelse og trøkte så jeg så mannen med ljå'n...da jeg fortalte dette til mannedritten fikk han latterkrampe...
Andre gang ble jeg vekket av samboeren, der jeg lå å hulket og gråt, tårene rant i stri strøm og jeg var gjennomvåt av svette. Jeg drømte nemlig at jeg måtte føde vaginalt! Og det fikk verst tenkelig utfall. Fødslen var ganske lik både første og siste, bare at denne gang fikk de ikke dratt ut ungen før det var for sent.

Håper jeg slipper flere sånne, bare jeg får papirene hjem om innvilget KS, jeg veit jeg får det...men det hjelper jo tydeligvis ikke.

Off da, så slitsomt.. Håper det hjelper når du får innvilget KS.

Hahaha :-D kjenner meg igjen - har drømt litt av hvert jeg også.

F.eks. Har jeg trodd jeg skulle savne røyk av og til (festrøyket bare litt de siste årene og har selvsagt ikke rørt etter jeg fant ut om gullet), men jeg savner det virkelig ikke litt engang. Tydeligvis gjør jeg det i underbevisstheten, for jeg drømte at jeg hadde truffet noen venninner, og da de hadde gått på bussen løp jeg rundt hjørnet og nirøyka for harde livet med stor mage og alt *fnis*. Er jo egentlig ikke morsomt men må le for det er så absurd og uaktuelt for meg.

Drømte også at jeg kjørte meg vill til helsestasjonen i alle mulige sidegater (kjøring er ikke en av mine yndlingssysler, så er nok litt stresset på det), kom 2 timer for sent, og da en lite blid jordmor spurte etter urinprøven hadde jeg selvsagt glemt den og:,-D -skal til jordmor i morgen LOL

Har også drømt div stressende måter å føde på - i taxi, i do, hjemme alene osv.... Veldig slitsomt, sprell levende, så god søvn bidrar det i allefall ikke til hehe...

Merkelig at kroppen begynner å drømme de merkeligste ting så for man blir gravid..
Stakkars, det var jo ikke akkurat så hyggelige drømmer da :/
Hos meg er det mest komisk. Jeg drømte blant annet at jeg var på festival og plutselig måtte jeg føde. Dessverre var jeg ikke alene om det og måtte derfor stå i laaaang fødekø :p etterpå tok vi helikopter cabriolet til kardemommeby da vi synes det var litt drøyt at babyen dkulle være med på festival!
Håper du også får det litt hyggeligere med slike drmmer fremover <3

Samme her, har fått helt ville og ekte drømmer hver eneste gang jeg sovner! Føler liksom ikke jeg får slappe helt av når jeg først entrer drømmeland, det skjer aaalt for mye rart!:p

Uff, fæle drømmer! :( Heldigvis er det akkurat det, drømmer! Eller mareritt får jeg vel heller si.

I natt drømte jeg at jeg like før fødsel adopterte et fosterbarn, en jente på 3 år. Hun var supersøt, men trengte masse ekstra omsorg og oppmerksomhet og syns det var veldig vanskelig at jeg skulle få en liten jente til (mon tro om det blir jente i virkeligheten!) Og i drømmen var hun så sulten, men jeg hadde ikke noe mat å gi henne, så hun tok seg til rette og begynte å amme! Så da kom plutselig melka og jeg visste ikke hvordan jeg skulle oppføre meg for det var tydelig at jenta trengte nærhet og var sulten, samtidig så syns jeg hun var litt for stor og det var litt ubehagelig. Hehe, tolk den som vil ;)

Godt å høre det er flere med livlig fantasi :D
Her går det ikke akkurat i fødsler..

Jeg drømte i natt at samboeren min var en vampyr som bet meg i nakken. Jeg syns det var ganske godt :P
Så kom en gammel forelskelse som også var vampyr og bet meg i nakken. Da ble kjæresten sjalu og holdt rundt meg :P Random! ;)

Jeg har ett hemmelig crush på Paul Wesley og Ian Somerhalder. Så de fleste sesongene med Vampire Diaries i forrige barseltid. Kom reklame av de i går kveld så det satt nok hjernen i spinn ;)

Jeg drømte at jeg var gravid med tvillinger, det er mitt største mareritt :o jeg var så sliten, fra meg og svett da jeg våknet, begynte nesten å grine :p

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp