Drømmer og gravid !

x1xHappybody :)

Flørter med forumet
Jeg forstår ikke hva som går av meg, har aldri opplevd noe lignende med de to forrige svangerskapene mine.
Hver eneste natt har jeg forferdelige drømmer, har vanligvis ikke det.
I natt drømte jeg at min eldstemann døde av hjerteinfarkt, natta før der drømte jeg at jeg fikk tvillinger , to jenter og at jeg hadde gått glipp av nesten hele svangerskapet og fødselen. Før der igjen drømte jeg at min mormor kom til meg og sa at dette barnet vil komme med stor sorg.. Mange mange sånne drømmer [:(]
Er så utrolig ekkelt at jeg nesten kvier meg for og legge meg om natta fordi jeg vet jeg drømmer stygt [&:]

Noen andre som opplever det samme ?

Tror nok at hormonene herjer litt her...) Har også hatt en del drømmer men ikke slike som du har... mulig det er noe som ligger i underbevisstheten,noe man tenker på, redd for ting skal skje....[:)]

mareritt hver dag her. er det andre som har drømt at de har fått baby, så er den kjempe liten, holder den i begge hender (som en kattunge) heelt space, så en serie en gang og om en som drømte det

I natt drømte jeg at jeg hadde lyst til å slippe ut litt av fostervannet(var visst noe man kunne drivemed i den drømmen, ikke spør hvorfor) og jeg gjorde masse rart og pirket oppi det helligste. Plutselig kom vannet, og ut kom også navlestrengen og det lille barnet mitt. Det bare lå der på gulvet, og alt jeg kunne tenke var at det var min feil fordi jeg hadde tuklet med systemet!

Aner ikke hvor denne drømmen kom fra, men det var såå ubehagelig. Ble jo så ufattelig trist når forsteret lå på gulvet foran meg!

Huff! Vi er nok litt bekymret når vi går gravide, og i tillegg skjer det jo mye i kroppen med hormoner og sånt. Mulig dette påvirker drømmene våre!

M

Drømmer mye rart. Men i natt har jeg drømt at babyen min har vannhode... huff tenk å få ut det da!

Jeg har også masse mareritt. Hormonene herjer vilt, og da kommer det mye rart i drømmene. Har perioder der det går mange netter med kjiipe drømmer, men de gir seg etterhvert. Gjør noe skikkelig koslig før du tar kvelden; kanskje se en morsom film eller les en morsom bok før du legger deg, det kan kanskje hjelpe litt.[:)]

I natt drømte jeg at vi ikke hadde forberedt oss i det hele tatt når barnet kom. ..

Vi hadde kun en body, og en litt tykkere hel drakt til barnet (Fordi mamma tilfeldigvis hadde kjøpt det inn). Bodyen var litt liten, men vi fikk presset barnet inn i den... og når barnet skulle sove måtte vi legge det ut i snøen fordi vi ikke hadde madrass i sengen... Men når jeg tittet ned på barnet så var det ikke noe problem at det lå ute snøen, for da var det plutselig en tykk kanin (hvit med sorte flekker - og hengeører), men MASSE tykk pels...

Var glad når jeg våknet ja!

Usj atter en forferdelig natt [:(] Hater å våkne av at jeg bader i svette og har en ekkel følelse i kroppen [X(]

I natt drømte jeg om at jeg satt og trøstet en mann, han og jeg satt ved elvekanten da det begynte å komme ut sorte skygger av han. Flere og flere kom de og hver og en hadde en rar lyd når de forlot kroppen hans "svosj,svosj"..
Så gråt han og jeg sa at det der er demoner fra fortiden som forlater han, han gråt av lettelse.
Da vi skulle reise oss og dra så dukket døden opp av vannet, en liten pike med gråblå hud og sorte øyner og hår . (sånn der man ser på grøssere)
Jeg ba han som var med meg om hjelp , ropte ;"hjelp meg døden tar meg, hjelp meg!"
Så sier døden ;" Pia !! Pia heter jeg !"

Våkna og da var kl 04 [:(]
Ekkelt ekkelt .. håper det går over snart [:(]

Sov ett par timer nå mens minsten sov, da drømte jeg om kloakk ... Æsj, jeg og flere andre svømte rundt i kloakk og fant ikke veien ut. Hu ene var fillipinsk og hadde med seg ett bitte lite barn.. Uff den var rar :D

hehe... huff stygt å le altså... men sier litt om fantasien vår...
Jeg har d akkurat sånn selv, å d er ikke noe gøy... men j tror d er bare perioder... noen dager så går d over, å så kan d komme igjen...
Ei natt her drømte jeg at j plutselig hadde hodet til babyen mellom beina, og fikk ikke gjort noe...
Åsså drømte jeg også om ei død jente her ei natt...helt blå...
og masse sånne ekkle ting...

Jeg har bestandig drømt mye rart enten Jeg har vært Gravid eller Ikkje.
Såh er egentlig ganske vant til det.... [:D]

Mye rare og ekle drømmer jeg og. har drømt 2 ganger at samboeren min har vært utro mot meg. Og masse ekle drømmer om at han ikke likte barnet og barnet var født med feil osv... Det værste er at samboeren min jobber borte hele uka så er bare hjemme i helgene,så våkner alene når jeg har drømt sånt ekkelt [:(]

Jeg har drømt om at jeg hadde født: så sier jordmor: du kan ikke se bebin dinnå, den er ikke blitt til menneske ennå, derfor har vi koblet den til telefonledninger[&:]

jeg har også grusomme drømmer! har mareritt så og si annenhver natt. drømmer at jeg slåss med skjeggete viking-menn, at min kjære drukner, at jeg mishandler katter fordi de er stygge med pusen min... de sykeste ting dukker opp i drømmene mine! måtte bare slutte å se "Criminal minds" på mandagskveldene, for da ble drømmene bare enda verre... hvor skal det ende!

Uff.. Har drømt ekkelt før jeg også, men nå tar det jo helt av..! Drømte her en natt at jeg var besatt av en demon! Jeg var på butikken her, og bare spant rundt, og hadde det kjempevondt! Hehe.. Nå i ettertid syns jeg jo det er komisk da, men FY den natta var jeg skremt.. Måtte krype under til samboer så han holdt rundt meg til jeg sovna igjen.. Drømte også at masse fugler angrep meg ei natt.. Skumle skumle fugler!! Ville stikke ut både øyner og annet.. *skjelve*
Dømte også at plutselig ville samboer at vi skulle date andre! At det "kunne være sunt" fort forholdet vårt.. Og grunnen til dette var at han allerede hadde funnet seg ei..! Og ho kom på døra og skulle absolutt sove på rommet vårt! Grrr! [:'(] Jeg var sint på sambo da jeg våkna stakkar.. Hehe..

Back
Topp