Drømmer og frustrasjon!

Mirari

Elsker forumet
Oktoberskatter 2014
I natt drømte jeg at noen kom for å hjelpe meg med å støvsuge og vaske gulvet....:rolleyes: :eek:
Dette er nemlig gjøremål som står høyt oppe på "ønskelisten" min, men som jeg bare ikke klarer å gjøre selv.

Dvs, jeg kan gjøre det, men da er jeg jo ubrukelig resten av dagen og det fungerer dårlig når en har en 4-åring å ta seg av... :(

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal takle at jeg er så "hjelpeløs".... :(

Føler at jeg kommer til kort på alle områder, og det er vanskelig å få noe særlig hjelp av familie akkurat nå (orker ikke gå inn på alt).

Så kjære lillesøster i magen, vær så snill å komme ut snart!!!:Heartred Mammaen din holder nemlig på å bli helt utslitt av hvordan situasjonen er i øyeblikket...:(

Uff skjønner frustrasjonen din. Her sliter jeg fælt med bekkenet, så er begrenset hva jeg klarer, men nå er ikke jeg alene og ikke har jeg barn fra før.
Sender deg en god klem<3
Snart så er den lille her og forhåpentligvis bekkenløsningen borte :)

Forstår frustrasjonen din. Her er husarbeid veldig nedprioritert, prøver å gjøre noe av og til så blir det vel en smule bedre. tenker det får tas bedre når ungen er ute.

Her har det vel aldri vært så rent og ryddig som etter jeg ble sykemeldt... klarer ikke se på rot/skitt så städar og styrer. Så får jeg vondt etterpå og angrer :( Så skulle ønske noen kunne komme hit og bolte meg i sofaen så lenge....

Tusen takk for gode ord! :)

Visste at det her kom til å bli en tøff periode, men man klarer vel aldri fullt ut å forberede seg likevel...

Back
Topp