Drømmer mye

AskEmbla

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
FebbisBebbis2021 ❄️
Utmarsj 2024
Hei, er det flere som har drømt mye i det siste? Jeg har drømt så utrolig mye, alt fra å være på fest med Kylie Jenner (sprøtt:wacky:), at kjæresten min er utro, at jeg mister jobben og nå den siste drømmen var at jeg spontan aborterte :( alle drømmene virker så utrolig virkelige der og da, men nå virker de fleste latterlige. Den koseligste drømmen var at jeg fødte en liten søt gutt :Heartred

Hva har dere drømt?

I natt drømte jeg at typen innledet et forhold til kollegaen min som er mye eldre enn oss. Da jeg avslørte det hele fremstilte de det som at det var jeg som var drittsekken, som ikke unnet henne gleden av et forhold, hun som tross alt hadde vært singel så lenge. Han mente det måtte være mer enn nok av han til alle :hilarious:

Det skal sies at begge disse er utrolig snille og greie til vanlig, og at de på toppen av det hele aldri har noe med hverandre å gjøre.

Men det trenger ikke være en gravidgreie - typen min er alltid skurk i drømmene mine. Han har lært seg å se an stemningen når jeg våkner, og gjøre reparerende tiltak deretter :hilarious:

Jeg drømmer mye syke ting for tiden. I går drømte jeg at jeg koset med en puma. Den var vill, litt aggressiv og litt kosete. Litt sånn skrekkblandet fryd :-)

Jeg drømte at jeg lå med Jan Bøhler i natt. Bra var det, også :woot:

Jeg har også begynt å drømme utrolig mye rart, og veldig ofte er det mareritt. For et par dager siden drømte jeg at vi hadde kjøpt et hus det spøkte i, og i natt var jeg midt i en zombie apokalypse. Jeg er ikke fan av den nye mareritt-trenden :laughing002

Jeg drømmer også helt vilt mye for tiden, mye jeg husker når jeg våkner. I natt hadde jeg mareritt og våknet med skikkelig høy puls - det er så ekkelt! :eek:

Jeg var på en date med en engel i natt! Drømte at jeg var på date med Anne Grete Preus. Var en fin date, vi pratet mye, og til slutt snakket vi om om vi skal treffes igjen eller ei. Var positiv til det men var også litt skeptisk fordi hun var jo så mye eldre enn meg, men så kysset hun meg og kysset var så perfekt at jeg tenkte: Ok, dette kan faktisk bli noe. Synd hun ikke er i livet lenger! Skulle gjerne gått på date med henne! :angel8:Heartred

Jeg var på en date med en engel i natt! Drømte at jeg var på date med Anne Grete Preus. Var en fin date, vi pratet mye, og til slutt snakket vi om om vi skal treffes igjen eller ei. Var positiv til det men var også litt skeptisk fordi hun var jo så mye eldre enn meg, men så kysset hun meg og kysset var så perfekt at jeg tenkte: Ok, dette kan faktisk bli noe. Synd hun ikke er i livet lenger! Skulle gjerne gått på date med henne! :angel8:Heartred
En del eldre ja, men fantastisk dame!

Jeg og drømmer om folk jeg ikke har sett på 20 år :D

Jeg drømmer hver eneste natt for tiden. Alt er bare sykt, og for det meste er det mareritt. I natt var det plutselig «The Walking Dead», med Alpha og alt det greiene der. Jesus (Paul) døde på nytt igjen, og jeg gråt en skvett når jeg våkna :hilarious: Jeg lå våken kjempe lenge fordi det virket så ekte. Måtte luske meg til terassedøra for å dobbeltsjekke at døra var lukket :hilarious:

Jeg drømmer hver eneste natt for tiden. Alt er bare sykt, og for det meste er det mareritt. I natt var det plutselig «The Walking Dead», med Alpha og alt det greiene der. Jesus (Paul) døde på nytt igjen, og jeg gråt en skvett når jeg våkna :hilarious: Jeg lå våken kjempe lenge fordi det virket så ekte. Måtte luske meg til terassedøra for å dobbeltsjekke at døra var lukket :hilarious:
Shit! Både skummelt og trist! Jesus var jo en sånn karakter som ikke skulle dø. Hadde en TWD-drøm forrige graviditet, og så blandet det seg inn trolls fra Lord of the rings. Syke greier. Heldigvis før Alpha kom inn i bildet, bad guys-lederne blir jo bare værre og værre. Har mange syke drømmer og mareritt den her gangen også, men ingen i den gata enda.

Shit! Både skummelt og trist! Jesus var jo en sånn karakter som ikke skulle dø. Hadde en TWD-drøm forrige graviditet, og så blandet det seg inn trolls fra Lord of the rings. Syke greier. Heldigvis før Alpha kom inn i bildet, bad guys-lederne blir jo bare værre og værre. Har mange syke drømmer og mareritt den her gangen også, men ingen i den gata enda.
Ja, jeg synes det var veldig trist at han døde, så ikke helt poenget med det... værtfall ikke når Aaron og Jesus tydelig var på vei inn i et forhold. gråter litt hver gang jeg ser episoden. Og ikke minst neste episode når han ligger slengt over hesten :wtf: Alpha og Beta er kjempe skumle! Glad for at de snart er historie... Grunnen til at jeg drømte om TWD (antar jeg) er fordi jeg så på en film i går kveld med hun som spiller Gamma. Det er som regel ikke mer som skal til :hilarious:

Jeg har ikke drømt om LOTR enda, men kanskje jeg gjør det i natt. Nå som jeg tenker på det lilsom:p

Ja, jeg synes det var veldig trist at han døde, så ikke helt poenget med det... værtfall ikke når Aaron og Jesus tydelig var på vei inn i et forhold. gråter litt hver gang jeg ser episoden. Og ikke minst neste episode når han ligger slengt over hesten :wtf: Alpha og Beta er kjempe skumle! Glad for at de snart er historie... Grunnen til at jeg drømte om TWD (antar jeg) er fordi jeg så på en film i går kveld med hun som spiller Gamma. Det er som regel ikke mer som skal til :hilarious:

Jeg har ikke drømt om LOTR enda, men kanskje jeg gjør det i natt. Nå som jeg tenker på det lilsom:p
Hvilken serie er det?

Drømte at vi så det var trillinger på ultralyd. Mannen var fast bestemt på maks to, så jeg sto i en klemme der jeg enten måtte fjerne et av barna eller risikere at han gikk fra meg :laughing001

I natt var det samboeren sin tur :hilarious:

Han drømte at jeg fødte på badet, uten å gi beskjed, uten en lyd og på null komma niks. Kom med et skuldertrekk ut med ferdigstelt baby. Ikke noe stress dette her, liksom :p
Hadde dessverre vært så flink at baby hadde bleie på da han fikk se den, så han fikk ikke vite om det var jente eller gutt :hilarious:

I natt var det samboeren sin tur :hilarious:

Han drømte at jeg fødte på badet, uten å gi beskjed, uten en lyd og på null komma niks. Kom med et skuldertrekk ut med ferdigstelt baby. Ikke noe stress dette her, liksom :p
Hadde dessverre vært så flink at baby hadde bleie på da han fikk se den, så han fikk ikke vite om det var jente eller gutt :hilarious:
Det kan vel kalles en drømmefødsel :hilarious:

I natt hooket jeg med en kollega. Vi skulle bare planlegge neste år og det ene ledet til det andre. Var ganske så bra egentlig og vi var veldig fornøyd med å måtte møtes igjen for å ta igjen alt arbeidet som ikke ble gjort. Var så virkelig at jeg følte meg utro da jeg våkna. :p nesten så jeg kommer til å bli forlegen når jeg møter henne igjen. :facepalm:

Back
Topp