Drømmer mye

Sanndy

Forumet er livet
♡Junigull 2016♡
Oktoberlykke 2019
Novemberbarna 19
FebbisBebbis2021 ❄️
Jeg drømmer så ekstremt mye nå etter jeg ble gravid, veldig livlige og merkelige drømmer.
Og i natt drømte jeg at jeg fikk blod på papiret når jeg tørket meg. Var kjempe skummelt! Selv om jeg burde visst at det var en drøm da jeg satt på det gamle badet i huset til foreldrene mine som ble totalt renovert for lenge siden :-P

Men har sånn ville drømmer hver natt

Noen flere med rare drømmer etter at de ble gravide

Jeg husker ikke så mye av drømmene mine nå. Men inatt drømte jeg masse rart om tul..At jeg hadde hatt det men jeg slet med å finne ut hva legen hadde sett og om spiren levde osv. Så drømmen var litt kaos og stress. (Skal til tul om 9 dager)

Sist svangerskap hadde jeg konstant mareritt. Så er forberedt på det kommer til å skje en del igjen.

I natt har jeg drømt MYE rart!

Drømte at bestekompisen til mannen plutselig kysset meg, han sa at han lenge hadde hatt lyst fordi han synes jeg hadde så flott og frodig kropp, konen hannes er veldig slank :woot:

Også drømte jeg at det plutselig kom kloakk ut av toallettene i huset, da vi gikk ut for å se, var det som en innsjø utenfor, som ble sugd opp og kom ut gjennom rørene i husene, før det gikk tilbake, og kom som svære flodbølger!

Det var helt grusomt, jeg kunne ikke annet enn å håpe på at det gikk bra med barna mine!

Etterpå kom det masse menn med våpen, de hadde planlagt denne innvasjonen, også måtte vi betale syke summer for å få bli værende i husene, som plutselig var helt i orden igjen.

Jeg våkner helt stresset etter slike mareritt :dead:

Drømte at bestekompisen til mannen plutselig kysset meg, han sa at han lenge hadde hatt lyst fordi han synes jeg hadde så flott og frodig kropp, konen hannes er veldig slank :woot:

Også drømte jeg at det plutselig kom kloakk ut av toallettene i huset, da vi gikk ut for å se, var det som en innsjø utenfor, som ble sugd opp og kom ut gjennom rørene i husene, før det gikk tilbake, og kom som svære flodbølger!

Det var helt grusomt, jeg kunne ikke annet enn å håpe på at det gikk bra med barna mine!

Etterpå kom det masse menn med våpen, de hadde planlagt denne innvasjonen, også måtte vi betale syke summer for å få bli værende i husene, som plutselig var helt i orden igjen.

Kreativ drøm!! Som oftest når jeg har sånne drømmer kan jeg hente igjen deler fra ting jeg nettopp så på tv.

Åh! De to siste nettene har vært helt ville på drømmefronten:wideyed: Ikke alt egner seg for gjenfortelling for å si det sånn.. i natt følte jeg at jeg drømte helt til jeg hørte vekkerklokka ringe :hilarious:

Drømte at Farmen-Martine tegnet øyebryn på dattera mi på 7 år og meg. Martine hadde også operert seg brystkreft i drømmen og det var på høyre side. Husker alt i detaljer og det var en merkelig drøm :hilarious:

Å ja! I natt drømte jeg at jeg og ungene måtte vente på et offentlig toalett mens mannen spiste lunsj med en kollega. Var rett og slett drittsur da jeg våknet. Tror mannen burde holde seg på jobb i dag..:laughing002

Jeg drømmer så mye rart fra før, så ingen stor forskjell enda i hvertfall :hilarious: men jeg drømte også for noen dager siden at jeg begynte og blø, våknet mange ganger den natta bare for så å drømme det samme igjen.. det var slitsomt! Er sikkert fordi at man er redd for det..

Drømmer kan være ganske morsomt å høre om fra gravide!
Har en liten artikkel på hvorfor vi drømmer, og der ligger det mye rart folk har drømt! Sjekk den ut her!

Jeg drømmer flere ganger at jeg har glemt å ta en viktig pille, uklart hva den er, vitaminer eller folat eller noe sånt. Og våkner og er skikkelig stressa over at jeg har glemt noe som er viktig å huske under graviditeten. Må roe meg ned lenge etterpå

Herlighet for en stressende drøm :arghh:

Jeg har alltid drømt mye rart, men dagen før jeg fikk positiv test, drømte jeg at jeg fikk to streker og var gravid før jeg visste om at jeg var det

drømmer ofte myyye rart når jeg ikke er gravid og. men i går drømte jeg at jeg var på stranda rett nedenfor huset og svømte sammen med en helt random fyr. vi var naken i tillegg:hilarious: men vannet var såå deilig. sånn kropptemp varmt. så skulle han hjelpe meg opp på noen klipper og jeg kom plutselig på at han så jo rett opp under meg:hilarious: ble kjempeflau for jeg kjente jo ikke han

Back
Topp