I alle mine graviditeter har jeg drømt mye. Men denne gangen har det vært ekstremt. Dette har ført til dårlig søvn. Snart 5 mnd etter fødsel og det er ikke borte. Tidligere har det forsvunnet ganske fort etter fødsler.
Ikke nå
. Selv om jeg får sove så blir det fårlig søvn. Det er ikke mareritt men sltsomt likevel. Jeg våkner trøttere enn jeg la meg.
Sliter med ammetåke. Og disse drømmer gir meg ennå mer problem. Blir helt borte i hodet. Ekstremt slitsomt. Noen med samme problem? Vet liksom ikke hva jeg kan gjøre for å få slutt på det? Kan det være hormoner? Innen graviditet slet jeg med dette lite grann innen mensen kom i noen dager men så fort den kom var det borte. Nå er det dobbelt vanskelig ved mens
Ikke nå
Sliter med ammetåke. Og disse drømmer gir meg ennå mer problem. Blir helt borte i hodet. Ekstremt slitsomt. Noen med samme problem? Vet liksom ikke hva jeg kan gjøre for å få slutt på det? Kan det være hormoner? Innen graviditet slet jeg med dette lite grann innen mensen kom i noen dager men så fort den kom var det borte. Nå er det dobbelt vanskelig ved mens