Drømmer/mareritt

Sjarmtroll

Glad i forumet
Noen som har mange rare drømmer? Hadde dere det i svangerskapet også?

Da jeg gikk gravid (særlig mot slutten) hadde jeg ofte drømmer om at jeg var i fødsel og det føltes så realistisk noen ganger :P

Nå har jeg også hatt drømmer (mareritt) hvor jeg kranglet med et familiemedlem og det endte med at dette familiemedlemmet tok fra meg datteren min. I tillegg har jeg også hatt mange drømmer hvor hun har dødd, ulykker, uhell, drap... Har flere ganger våknet med en pute våt av tårer. Synes disse drømmene kommer hyppigere med tiden og våkner svett og full av tårer :( blir dårlig med søvn slik jeg drømmer. Måtte til og med legge babyen inntil meg for at jeg kunne sove igjen en gang.

Hei . har ikke mange. tror jeg hadde et par ordentlige mareriter når jeg var gravid, da drømte jeg om at mannen gikk fra meg da han fant ut at han ikke trenger ei gravid dame. Da voknet jeg og begynte å gråte.
Etter fødsel så drømte jeg en gang om atdet ble krig og alle familie medlemmer mistet livet, så jeg skulle forsvare meg og løp bort fra terrorister. Voknet og var kjempe glad for at det var bare en drøm.

Tror at slike drømmer kommer av beskymringer. Prøv å tenke på noe fint når du legger deg. :)

Hei . har ikke mange. tror jeg hadde et par ordentlige mareriter når jeg var gravid, da drømte jeg om at mannen gikk fra meg da han fant ut at han ikke trenger ei gravid dame. Da voknet jeg og begynte å gråte.
Etter fødsel så drømte jeg en gang om atdet ble krig og alle familie medlemmer mistet livet, så jeg skulle forsvare meg og løp bort fra terrorister. Voknet og var kjempe glad for at det var bare en drøm.

Tror at slike drømmer kommer av beskymringer. Prøv å tenke på noe fint når du legger deg. :)
Huff! De drømmene er grusomme! Håper vi slipper unna i framtiden. Tror jeg hadde drømmen hvor jeg ble fratatt babyen etter en krangel var forsi jeg hadde kranglet med et nært familiemedlem to dager før :(

Har hatt noen mareritt i det siste ja :o
Våkner opp av at jeg gråter til tider, håper det roer seg snart!

Hadde det med nr 1. Helt forferdelig. Hjertet mitt stoppet den natten hu sov gjennom for første gang. Heldigvis ikke hatt noe mareritt med nr 2.

Her drømmer jeg og har mareritt nesten hver natt :O det er slitsomt, blir aldri ordentlig uthvilt av det :( satser på at det gir seg!

Back
Topp