Drømmer i dpo land?

Hermine84

Glad i forumet
Mailykken 2025
Jeg vet jeg har drømt noe veldig i de andre svangerskapene, men klarer ikke huske når, og tror hvertfall ikke det har vært så tidlig som i dpo land? Skjønner ikke helt hvordan det skal være mulig, men helt ville drømmer nå to netter på rad, og jeg er jo bare 4/5 dpo... Noen andre som har hatt det sånn og blitt gravid, eller er det bare håpløs ønsketenking og tilfeldigheter ? Hehe :P

Det var ett av mine første symptomer når jeg ble gravid denne gangen, fra ca 4-5 dpo ja ☺️

Jeg vet jeg har drømt noe veldig i de andre svangerskapene, men klarer ikke huske når, og tror hvertfall ikke det har vært så tidlig som i dpo land? Skjønner ikke helt hvordan det skal være mulig, men helt ville drømmer nå to netter på rad, og jeg er jo bare 4/5 dpo... Noen andre som har hatt det sånn og blitt gravid, eller er det bare håpløs ønsketenking og tilfeldigheter ? Hehe :p
Med de to første graviditetene mine (som dessverre gikk dukken tidlig, men det hadde nok ikke noe med drømmene å gjøre;)), så var et tidlig symptom at jeg begynte å drømme mye fra noen få dager etter eggløsning (ca. 6 dpo første gang og 3-4 dpo andre gang). Jeg pleide aldri å drømme noe særlig på den tiden. Siste halvåret-året har jeg stort sett drømt hver natt, så kan dessverre ikke bruke det som symptom lenger. Men hvis du ikke pleier å drømme mye, ville jeg absolutt tatt det som et godt tegn!

Håper håper det kan ha sammenheng!:) alt man skal lete og grave etter symptomer, er til å bli helt kokko av :p og tenk å våkne og være skuffa for å ikke hatt mareritt :p men var en rolig natt i natt, så blir spennende å se *krysser alle fingrene*

Jeg har hatt merkelige drømmer de gangene jeg har vært gravid, men hadde det også ved sist innsett da jeg ikke var gravid så lurer litt på om det er situasjonen eller cyclogesten jeg tar kanskje

Livlige drømmer har vært ett tidlig tegn for meg på graviditet. Det var sånn da jeg var gravid i desember i fjor, og var slik med datteren min også. Allerede i DPO- land og de har vært så vilt realistiske og merkelige :p

Livlige drømmer har vært ett tidlig tegn for meg på graviditet. Det var sånn da jeg var gravid i desember i fjor, og var slik med datteren min også. Allerede i DPO- land og de har vært så vilt realistiske og merkelige :p
hehe :) ja altså jeg drømte jeg var hos gynekologen og hun viste seg å sitte naken i rullestol og jeg visstnok hadde fått noe som het grønne kalver??? Kjære min tid :p

Jeg har hatt merkelige drømmer de gangene jeg har vært gravid, men hadde det også ved sist innsett da jeg ikke var gravid så lurer litt på om det er situasjonen eller cyclogesten jeg tar kanskje
Ja veldig mye mulig det er situasjonen, og med en mann som er forkjøla som vekker meg og dermed sover jeg nok lettere også.
Jeg pøser på med wild yam så litt «progesteron» her og :)

virkelighetstro og merkelige drømmer var det første tegnet som gjorde at jeg mistenkte jeg var gravid nylig (endte dessverre i MA). Startet allerede 2 dpo. Samme skjedde gangen før der, men endte i kjemisk.

Back
Topp